Gå til innhold
Fiskersiden

Våre firbente fiskekamerater


Runde
 Share

Recommended Posts

I dag er det mange i norge som driv med hundehald, og eg vil tru at ein heil del av oss som har hund befinner seg på Fiskersiden.

Eg er i hvertfall ein av dei, og har i mange år hatt gleden av ein slik tur/fiskekamerat :)

Tanken med dene tråden er at vi kan legge ut bilder av våre firbente fiskekamerater og skrive litt om han/hun :devil:

Her har dere hunden min, ei gammal frue på 11 år og navnet lyder Leika. Det er ein blandingsrase, 50/50 buhund og colli. Ein kjekk hund, men desverre har hun nå som gammel fått litt hofteproblemer. Men vi tar det med ro når vi går i fjellet, viss det vert for gale, må eg bære henne over ulent tereng, men det går fint B)

i74742_DSC02240.JPG

Her er vi på fjelltur og prøvar lykken etter ørret. Leika er omlag 2 år på dette bilde

Håpar det er andre her som vil dele eit bilde eller to, og kanskje ei artig historie om hunden deres :dribble:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sitte på hendene*

EG har flere bilder av hunden min enn eg har av alt annet. Tørr å påstå at 70% av alle bilder eg har tatt er av han eller andre hunder. :)

Han er 6.5år og er en Amerikansk staffordshire terrier hann. Har han ikke altfor ofte med meg på fisketurer men innimellom. :D

3359632829_703e71b4f5.jpg

4578608945_22c7d37034_o.jpg

3193495758_f2e98dc47a_o.jpg

Fisk/angtyv?

Santoz-fisker-015.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min firbeinte kamerat er litt mindre og kan dessverre ikke bli med på fisketurer. Men han er godt selskap når man sitter oppe om natten og binder tackler.

(Det er egentlig podinnen sin, men ettersom han kun er oppe om natta er det nesten bare jeg som ser han.)

280920082201w62uTLX663ElgA7bAf.jpg?92

ps. det hender han bjeffer. Utrolig høy lyd fra en sånn liten skapning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vår "fiskekompis".

Ronja er ei litt over 3mnd. gammel Norrbottespetstispe.

Skal først og fremst brukes til jakt, men får vel være med på det meste.

Hun har allerede tilbrakt en del timer i båt, på både seljakt og fiske, selv om hun synes det er mest morro i skogen.

4583769088_6fe62179b1_b.jpg

4560660357_e835b9b015_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Tackleknytekameraten min, og podinnens, har lagt inn årene. Vel ble han gammel til hamster å være, og med 22 timer søvn i døgnet var det ikke så mye selskap i han, men det er utrolig hvor lei seg man blir.

Jeg har et lass med slike i junior size som er leverings-klare om 4 dager, skal jeg sende et par i posten nedover? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.