Gå til innhold
Fiskersiden

Stingsild


Recommended Posts

Eg har tideligare prøvd og fiske med kokte strandreker på bomber etter sjøørret. Dette funket fint, meget fin presentasjon av agnet, var eit par fisk som høgde,men fekk ikkje fisken til og site den dagen.

Nå i dag har eg trekt opp eit par små ruser som eg brukar og fange reker med, desse var nå proppfulle av stingsild i tillegg til reker. Ideen med og prøve stingsild på bomber etter SØ kom då med ein gang :D

Er her nokon som har prøvd dette før?

Har dere trua på dette?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du beveger deg i pionerland her, men hvorfor ikke? Skulle jeg komme med et eneste tips kunne det være en ide å klippe av de piggene de har ved brystfinnene, både av hensyn til dine fingre og sjøørreten. Stingsild er ikke rare fisken og gjør neppe alt for mye av seg i vannet, så i veldig grumsete vann vil det kanskje bli vanskelig for fisken å oppdage den. Tror også du må belage deg på å bruke både små kroker og tynn fortom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fundert litt på korleis ein skal egne med desse små fiskene. Og trur nå eg har funnet ein greid løysing :)

104338_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/41939/104338.jpg

Trer mono(med mikro svivel)gjennom gjelleopninga og ut munnen og så videre til bomber. Brukar ein treblekrok som eg fester i bakkant av gatthullet. Har og på ein passe stor duppstopper mellom krok og gjelle.

Ser meg føre at under kast vil fisken skli ned mot kroken og vri seg i ein bue, med duppstopparen vil fisken vere meir utstrekt under fiske og ikkje gli.

Gler meg til og teste ut gangen i vannet. Når eg alivar desse små fiskene med eit fingerknips i skallen, får dei ein fin liten buet kroppsholdning, dette vil sikkert gi ein fin gange :D

Og det som cb skriv om og fjerne piggene er nok ein god ide :blush:

Endret av Runde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig lurt ut :blush:

Men kanskje litt mindre (lettere) krok i forhold til str på agnfisken? :)

En annen mulighet - som jeg bruker selv når jeg frilinefisker med mort/ørekyte/laue mm er å bare tre den ene kroken inn i det harde hodet slik at spissen peker framover og at kroking av fisk skjer med de 2 krokene som stikker ut. Ulempen er at kroken blir langt framme på fisken, noe som gjør at man må være flink til å gi slakk i det fisken tar - men det er jo noe av moroa :D

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig lurt ut :)

Men kanskje litt mindre (lettere) krok i forhold til str på agnfisken? :D

Litt mindre krok hadde nok vore bedre :blush: , men hadde ikkje mindre ein 8-krok og benytte meg av. Fisken på bilde er 6 cm lang, har og nokre stingsild i frysaren som er 8-9 cm, str 8 i krok passar nok beire på desse :)

Det med krok i hode var slett ikkje så dumt, skal prøve det også når anledningen byr seg, takkar for tipset :)

Endret av Runde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar for alle gode råd :unsure:

Er nok enklast og tre kroken i hode som dere fåreslår. Kvifor gjer det vanskeligare ein det er <_<

Det oppsettet eg har vist bilde av, har eg tenkt som så, at det er ein sikker måte på at agnfisken ikkje faller av under kasting og fiske.

Litt plunder er det nok og skifte fisk med denne metoden, ein må opne svivel frå splittring, dra svivelen inn kjeften og ut bak gjellene, og på ny ha svivlel gjennom gjeller og ut munnen og så feste igjen til bomber når ny fisk skal på. Brukar ein mikrosvivel som følger med dei fleste duppstoppere.

Eg får prøve alle dei forskjelige metoder som er foreslått, så får ein sjå kva som fungerar best i praktsik fiske :blush:

Rusene har eg kjøpt. Desse rusene er eigentleg meint for utfisking av ørekyte, men fungerar utmerket til fangst av strandreker og stingsild.

Eg kan ta eit bilde av rusene og legge ut, men akkorat nå er dei ute i pytten og fisker, håpar på store reker, har begynt og tømmast for den sorten.

Så får eg håpe at eg snart kan få prøve dette fisket, altid spennades og prøve noko nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv deg fram til det du finner ut er best, men eg har hatt stor suksess med makrellstrimler på enkeltkrok etter ein ørretbomber. B)

Makrellstrimmler er vell noko som aldri slår feil, legger igjen mykje duft :)

Ja bilder ønskes:) Gratis agn er aldri feil.

"pytten" er i saltvann regner jeg med?

Er ein tidevannspytt, som kun får friskt saltvann kvar gong det er full flod. Vannet er meir brakt, variere etter nedbørsmengd. Det er eit elderado av smådyr i "pytten", huser mykje fin strandreke, som eg har prøvd til det meste tideligare, og som har funket knallbra. Nå er tiden inne for og prøve stingsilda, og eg håpar og trur at sjøørreten vil la seg freiste :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart mykje og store reker denne gangen, og kun 5 stingsild

104377_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/41955/104377.jpg

Slik ser rusene/teinene ut. Har ein foringspose som ein opner med eit glidelås, og på undersiden er det og laget til med eit langt glidelås for enkel tømming av fangst. Det kjekke med desse er at ein kan folde dei saman som ein ser på bilde :dribble:

104376_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/41955/104376.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har veldig mye reker for mye så kan du varme opp olje, hive reker i chillisaus og putte det oppi gryta, spises hele, smaker faktisk meget godt.

Har smakt på rekene tideligere, er fine i smak, har kun kokt desse slik som vanlege reker. Kanskje eg må teste ut chillireker ;)

De rekene der er ikke helt borte som agn de heller ^_^

Har brukt strandreker til litt av kvart, på bomber,kystmeite og duppmeite. Eg har brukt mest kokte reker, meinar dei sitter litt bedre på kroken,men rå reker fungere utmerket det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ville nok godt for enkeltkrok, i hvertfall så lenge du skal fiske med stingsild. Personlig har jeg aldri brukt stingsild som agn (eller hørt om noen som har) så vil gjerne at du poster om åssen dette har godt for deg, fikk du noe med stingsilda?

Eg har ikkje satset så hardt etter sø hittil i år. Men eg har prøvd ut med stingsild eit par ganger. Begge gangene fylgte ørreten stingsilda, men hugg ikkje på, var mest småfisk. Har tenkte og teste dette ut meir når anledninga byr seg. Har prøvd både med enkel og treblekrok, med enkelkrok i hode vil agnet spinne lett rundt, med treble vil vekten av dei frie krokane stabelisere fisken, slik at den går rett i vannet, då lyt ein sjølv sørge for litt meir liv i fisken.

Sist gang eg fekk sø(då på sluk) såg eg mykje stingsild som var samlet i store stimar, sjøørreten var innom heile tida, 5-6 fisk i gangen og jaget over område, men det såg ikkje ut til at den gjor innhugg på stingsilda. Desse sø var egentlig ganske so små. Såg ein liten kutling som vart teken, artig og sjå på :)

Ned i djupet såg eg avogtil ein storrugg som jaget, og eine gongen kom stimen med stingsild panikkslagen etter og ha vore der ned, ser ikkje vekk ifrå at ein sø har jaget etter dei.

Men etter dette har eg tenkt på at piggene til stingsilda har mykje og seie, kan hende den får gå meir fritt blant rovfisk?

Er tross alt eit suverent våpen til sjølvforsvar, og mindre rovfisk har ikkje kjangse til og få noko slikt ned i svelget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Oj det vistet ikke jeg. Det er vanlig i Hellas men selvfolgelig det er ikke Hellas her. Uansett jeg har ikke fisket med levende agn i Norge for jeg fikk ikke tak i det men hva er egentlig forskell mellom å fiske stingsild og drepe den for å bruke den som agn og bruke den levende. Eller hva om meitemark som selges levende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg nok forstår det. Jeg skulle ikke ønske å ha en krok gjennom ryggen min og svømme hjelpeløss blant haier for eksample. Jeg syns det er veldig rettferdig lov. Uansett jeg alltid holder på med fluene og slukene mine. Det er mer spennende syns jeg :camp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.