Gå til innhold
Fiskersiden

Millionas' fisketurer


Millionas
 Share

Recommended Posts

Plass til ei stong på poden min dr hook..So det ordna seg nok :spell:

Takk for det! ;) Men so er jo det sikkert gongar du ikkje er tilgjengeleg også, så den må nok hentast! B) Dessutan kan deet jo hende den luktar beire om eg kokar den eller noke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sorgens dag..

dro ut for å fiske sjøl om det var meldt frisk bris..

satte sammen utstyret og kasta ut..Mens det passa seg sjølv, fiska eg aktivt med ei mindre stang..

Da eg kjende det kom et vindkast var eg for sein..

Podden med surf-utstyret for på havet..

Troda og snella flaut so den fikk eg fiska opp igjen, men podden sank og for under brygga..Såg den so vidt.

Da eg skulle klatre ned leideren for å prøve å fiske den opp, ga leideren ette so eg klatra fort oppigjen..

I fortvilelsen pakka eg sakene og dro heim. Vel heime var det noko som mangla..jooda hadde lagt igjen den andre stanga og snella..det va berre å kjøre tilbake og hente det..

Alt anna enn en god tur..No må eg finne tak i en dykker som vil ta jobben for en billig penge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeleg fikk eg tid til å sjå ette podden igjen..

Og den låg der enda..utstyrt med rør og opphengskrok fra biltema, festa i en tråd var eg klar.

La meg på magen og akte meg so langt ut eg tørde og sendte stasen nedover..Såg ut som eg skulle treffe, men undervannstrømmen førte den vekk fra podden.

Festa et 125 bly på enden og prøvde igjen..nermare..prøvde vel ei 15-20 ganga før eg traff..Og opp kom heile stasen..Ferdig utslått slik eg satt den opp på land <_<

Nå har den blitt fraskrudd, vaska i ferskvann og fått seg en dose wd-40..Klar til bruk igjen!

Var også en tur på slinningsodden i gledesrusen, men der var det fullt opp med latviara som drog små sei..Vart et kast på på "feil" kai, men satt meg fast og måtte slite multien..Pakka sakene og ga opp, må da være grense for kor masse flaks en kan ha på en dag :)

112935_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/45593/112935.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.