Gå til innhold
Fiskersiden

Millionas' fisketurer


Millionas
 Share

Recommended Posts

Etter å ha anskaffet nytt fiskeutstyr i desember, har det blitt ingen fisk. Kun et par smånapp på et ukjent antall turer.

Det har gått i meiting og slukdenging både i ferskvann og saltvann.

Årstida har kanskje ikkje vært den beste med snøv og kaldt, men har da lest masse rapportar om medmennesker som har fått fisk.

Med eksamen imorga fant eg ut at idag passa det fint å teste ut ein plass eg har tenkt på lenge. Under ei bru i nærleiken.

Slukstanga vart pakka og bikkja var gla.

Etter et par kast kjende eg det nappa, men den satt ikkje. Det vart kasta på samme plassen og da satt den.

Ikkje rare fangsten, en liten sei/pale som slapp kroken og la seg på tanga:

104321_s.jpg

Måtte finne en kjepp og sku den i friheita igjen.

Et par kast til og da kjende eg det hogg skikkeli til. Litt slapp motstand men når den nerma seg land såg eg at det var en lyr på

ca 1,5-2 kg. Den ville ikkje opp og hadde seg et par fine utras før den ga seg. Kleppen låg i bilen så her måtte en lure den opp på eit vis, fikk lagt den på den samme tangklasen som

palen, og akkurat da sleit sena. Men fisken låg der. Akkurat idet eg la handa rundt sporden på den, så satte den fart og forsvann. Desverre med en krok i kjeften.

Det vart tur oppi bilen og hente kleppen før en knytte på ny sluk. Men kun litt smånapping før samvittigheita tok overhand og eksamenslesinga sto for tur.

Og her sit eg og skriv rapport :)

Men tilbake skal en, da med ALT av utstyr.

Endret av Millionas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under eksamen idag, der eksamen var simulator kjøring med båt fra Dunkerque til Dover, tenkte eg mest på at eg måtte tilbake å fiske.

Eksamene gjikk bra og eg fikk frakteskuta fram uten å bryte ein einaste sjøveisregel :)

Vart berre ein liten tur idag også. UL utstyre ligg alltid klart i bilen, og reke hadde dei på rema.

Passa dårlig med flo og fjøre, da det var ganske masse straum. So det blei drift meiting. Ein liten lyr vart fangsten, og den står på plata og trekke.

Ingen bilder desverre.

Men no blir dagane lenger og om det kan slutte å snøve uanmeldt, blir det nok fleire tura og rapporta :dribble:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har en endeleg komt seg på jobb.

Pakka 2500 snelda og en 10 år gammal napp jubileum teleskop stong og diverse kroker og agn.

Låg et par dager i Stavanger, fisket litt i sentrum.

Der fikk eg sypike,torsk og rødnebb. Gå på land og være sosial vart "desverre" prioritert.

DSC00102.jpg?psid=1

Rødnebb

No ligg vi utanfor Mongstad offshore base og passar på ein rigg. Eg slo på ekkoloddet for å sjå om her var noko aktivitet. 340 m djupt, men fra 50-100 m var der nokre prikkar på loddet. Eg rigga utstyret og kasta ut. Må være litt forsiktig da thrusterane ombord går. Tømte nesten spolen for sene og sveiva opp. Der hogg det kraftig til og eit langt utras følgte. Stanga stod i heilspenn! Stramma litt bremsa og sveiva opp litt før den for nedigjen. holdt på slik ei 5 min før der kom ein ok sei i havoverflata.

Kleppen ombord er like lang som skutsida er høg. Så eg tok på meg redningsvest, festa vesten i ei sikkerheitsline og opna porten på skutsida. La meg på magen med kleppen i eine arma og sena i den andre. Da klarte eg akkurat å kleppe tak i den og få den ombord. weeheee

DSC00103.jpg?psid=1

Slik holdt eg på ei stond. Fikk 5 stk på 1,5 time før eg ga meg. Den største var ca 2,7 kg uten haud og innmat.

DSC00105.jpg?psid=1

Imorga lagar vel stuerten seikake eller noko anna godt til middag :thumbsup:

Til helga ligg vi vel på Bontelabo, so da for ein prøve å lure noko der også.

Endret av Millionas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykje fin fisk, vert vell seibiff på menyen framover no vil eg tru :)

Det er ein rødnebb, "kjerringa" til blåstålen du har fått og ikkje bergnebb :rolleyes:

Denne type fisk er hermafroditt, og er først hunnfisk(rødnebb), og vil etterkvart verte om til sekundære hanner(blåstål)

Uansett ein vakker fisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Endeleg heime og klar for sommarferie.

Årskorta for vatna i området var fornya, nye kroka vart handla inn og marken var klar.

Eg fikk telefon i 1900 tida at ein kamerat var på vei ut, eg skolle hive meg rondt og gjer meg klar, da eg fikk beskjed om at sjefen i huset skulle på møte

så eg måte fint være heime til hall ti og passe minste sjefen. En sms vart sendt, men han dro ut alikavel.

Det tok ikkje lang tid før en MMS tikka inn:

105259_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/42350/105259.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

ca 250+ gram

Og han konne melde om en til som hadde fått en på ca 0,5 kg og en større som følgte spinneren men nekta å bite.

Det vart vurdert om babycallen kunne rekke ned til vatnet, men slo det fra meg.

Alt vart lagt til rette så det berre var å hive seg i bilen og kjøre dei få 100 meterane ned når fruen kom heim.

Eg sto ute og venta når ho kom syklande. Babycallen vart levert og sviddgummi låg igjen på asfalten.

Da eg ankom holdt kameraten min på å pakke i bilen. Han hadde fått en liten steike fisk til, men det hadde våre dødt i en time so han skolle gi seg.

Erfaring blei utveklsa og dei få markane han hadde igjen fikk eg.

Eg traska meg gjøna skogen og vel framme fikk eg montert UL stanga, et par splitt hagl, krok og tredd på eit par mark.

Første kasta skjer det ingenting. Eg ser vekk fra sena og kjefter på ein plagsom måse som gnell og kjefter, da eg ser tilbake ser eg at ein fin ørret følger marken. Eg stoppar sveivinga og ser at ørretn sug den i seg. HERLIG! Eg senker stanga, sveiver inn slakka og spenner til. FAST FISK. Det var ein overraskande slapp fisk. Berre litt motstand ga den:

105258_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/42349/105258.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Kniven er ca 17,5 cm, så vel 35 cm er den vel. Hadde ikkje vekt med, men heime vog den 370 gram uten hode og innmat. Så en 400+ var det :D

Fikk 3 til. 2 på litt under 200 som fikk livet tilbake og en liten på under 100 som var stygt kroka og vart måse mat.

Godt utbytte på 2 timar.

Idag regnar det, som betyr at elva blir større. Tipp kar eg skal ikveld!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk..

Har gått lei av mark og dupp, so da må en prøve det (enda) enklare :)

Va en tur igår, men pga vind blei det berre en liten som fikk livet tilbake.

Våre og kjøpt nåkre små jiggar som skal testast. Kvifor skal ikkje ørreten ta jigga som ligna på små mark?

Vatnet vi he fiska i no er lisjevatnet i spjelkavika. Fiskekort sel dei på MX sport i sentrum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det ;)

Var en tur igår også.

Vinden stilla og fisken begynte og vake, men var mest små fisk. Fikk en liten ørret før det blei helt stille.

Da såg vi nåke som brøyta vei opp elva og tenkte at no kom her en svær fisk!

Men jaggu va det ikkje en oter eller lignande som kom. Det var lite fisk å sjå ette på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Endelig er skuleåret ferdig, varte 1 veke lenger en forventet pga medisinkurs. Men det positive er at eg kan både sette sprøyte,sy og sette inn veneflon. Så skulle eg skade meg skal det ikkje være bruk for ambulanse :)

Etter ei heller lang natt, minsta he fonne ut at det går fint ann å våkne midt på natta og skal ha skive med prim. Men etter å ha fått sendt fruen på arbeid og jenta i barnehagen, var det far sin dag.

Full flo kl 10, samtidig som sola sto opp. Yr meldte -7 og flau vind, men vindstyrken skulle ta seg opp kl 12 og i tillegg skulle det begynde å snøve.

Utstyret var pakka, så etter en rask frokost og oppfylling av termos gjikk turen mot slinningsodden.

Vel framme hadde dei ikkje måka heilt fram til kaia, så det vart en gåtur på ca 200 m..Langt med alt utstyret ;)

Etter å ha fått surf utstyr til forrige jul, har eg enda ikkje klart å fått fisk på det..Knappast eit napp..Men idag skulle det snu, eg kjende det på meg..

Tripoden vart raskt satt opp og stanga like eins. Agna med frosen makrell og kasta det eg var god før..

Eg hadde ikkje før satt frå meg stonga og skolle pakke ut stolen og kaffien før det nappa.

Roligt og fint vart tilsage satt og jaggu meg blei fisken med heilt opp.

111535_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/45039/111535.jpg

En liten hvitting? Den blei raskt avkroka og fikk svømme fritt.

Nytt agn,nytt kast og jaggu meg der va han igjen..Og slik gjikk det..kast i kast..En var ikkje før komt på botn, før det nappa..

Her var en som hadde svømmeblæra hengande ut av kjeften og måtte bøte med livet:

111536_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/45039/111536.jpg

Er det vanlig på hvitting? sveiva kanskje litt raskt opp..

Eg valde derfor å gå opp i krok å agn..Men på stort makrell agn vart kroken berre reinska..Men eg fikk tid til å ta bilde av basecampen:

111537_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/45039/111537.jpg

111538_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/45039/111538.jpg

111539_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/45039/111539.jpg

Nokon hadde laga ei stor islykt..

I tilleg til makrell så kasta eg på et kar store ukokte reker fra rema, surra dei godt fast, og etter litt satt der en større en:

111540_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/45039/111540.jpg

Totalt vart det 3 stk som måtte bøte med livet:

111541_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/45039/111541.jpg

En kald fornøyelse, men endelig er forbannelsen brutt på surfutstyret. Så det kjem vel fleire daga med fisk :)

Ja det var kun hvitting å få, om det er hvitting ja :) Den største hadde masse fregne på seg..

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med etterlengta fisk på surfutstyret. hvittingen er vel ikke den verste når det gjelder å sprenges, men ryker jo den å når trykkforskjellen kommer for fort. som det nevnes så er den største fisken ei hyse. du ser det på den mørke flekken ret bak brystfinna. også har den mindre tenner og tjukkere kroppsform enn hvittingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Idag hadde ein fri, og kva nytta ein fridaga til? Fiske ja..

Etter å ha lest Hessa sin rapport om blåkval på kroken, vart ikkje fiskesuget mindre..Men da eg mistenkte at den kaia var i bruk på dagtid, vart turen lagt til Slinningsodden. Eg likar best fre og ro når eg fiskar..ikkje ørten stykke som glanar og spørr :closedeyes:

Full flo ca 1500, men eg kom meg avgårde i 10 tida. Her skolle en ikkje ligge på latsida..

Vel framme egna eg med reke og kasta uti..Masse smånapping, men ingen som ville sitte..Men agnet tok dei..

Eg festa på en makrellstrimmel og prøvde på nytt..men samme igjen..Litt lenger til venstre og agnet fikk ligge i fred..

Eg tenkte å prøve et par kast med sluk stanga, men da eg pakka den ut så hadde den blitt knekt rett over nest øverste ring..Men det gjikk ann å bruke den uten topp ringen..Men ingen fangst på sluk so eg tok å satt på et glide takkel og kasta ut..

På surfstanga var det lite aktivitet, men litt tongt i andre enden..Og joda, krabbene hadde funne agnet..

Etter 3 timar med ingenting som ville sitte satte eg på en ESCA, og da smalt det på noko stort. Ikkje var det særlig livat når eg sveiva inn, men 10 m før kaia slapp det desverre..Sikkert ein torsk..

Ut igjen med ny makrell..Og da eg skolle sjekke lisjestanga, rykte det kraftig i surfstanga. Eg var snar å legge vekk lisje stanga og ta surf stanga..

Eit fint tislag og det svarte i andre enden. Ikkje voldsomt, men tongt var det. Og etter litt såg eg ein stor torsk. Endeleg skolle eg prøve min ny mekka bryggehåv. Det var ikkje lett å styre torsken nedi, for den hadde eit stort haud, men det gjikk heldivis.

112547_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/45441/112547.jpg

6,6 kg med torsk. Einaste bilde eg tok, men vart travelt opptatt med å egne på nytt og kaste ut.

Da small det fort på ei hyse på 1,6 kg. Den også vart berga med håven.

Da såg eg det var liv på lisjestonga..Eg sveiva inn ein liten sei.

Den vart fort filetert og brukt som agn.

Da gjikk det på ei lange på litt over 3 kg. Den var ikkje lett å lure nedi håven, men det gjikk det også :rolleyes:

112548_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/45441/112548.jpg

Langa fikk livet tilbake, da eg hadde nok mat :rolleyes:

Så vart det stille..mens en pakka ned sakene, nappa det på surfstonga, men da eg satte tilslaget var det ingen respons..Da eg sveiva opp hadde kroken slete.

Alt i alt en flott tur, med lite til ingen vind og temperatur på -1.

Og Langa var ny art for meg samtidig som torsken er vel den største fisken eg har fått frå land..Ja eg trur faktisk det er den største fisken eg nokon gong har fått!

Og det smakte med trekt torsk og poteter til middag..

Endret av Millionas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.