Gå til innhold
Fiskersiden

Bokser til småting


Martin S
 Share

Recommended Posts

Det kan hende noen har skrevet dette før, men på Biltema idag så så jeg ved kassen oppbevaringsbokser til batterier. Jeg tenkte først at det var en snodig liten ting, men ved nærmere ettertanke så oppfyller jo disse småboksene mange av mine ønsker og problemer rundt oppbevaring av småting, perler, kroker, svivler etc osv...

Så da tenkte jeg jeg kunne si fra i tilfelle noen andre har tenkt og slitt med det samme som meg:

Oppbevaringsboks for kroker og stæsj

Og til de som eventuelt har skrevet om de før, unnskyld - jeg orket ikke søke og bla gjennom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ellers har Coop Obs! Bygg noen glimrende skrue-etc. bokser med individuelt justerbare rom , som man da kan bruke til alt fra perler til middels store wobblere. Passer nok best til sluker og spinnere, men kan fint rigges slik at man får med det man trenger for en tur om man ikke skal ha med alt for mye. Og prisen er kr. 49,- :)

Sikkert ikke jigg-sikker, men, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Noen som vet hvor man kan få kjøpt små skuffe-reoler? De må jo være geniale å ha diverse dims i. Ser det står noen på jobb her, men de er allerede i bruk :thumbsup:

Edit: Ser de har noe liknende på biltema. Noen som har erfaring med de? http://www.biltema.no/no/Verktoy/Oppbevaring/Verktoykasser/Sortimentskap/

Endret av AreBare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man kan få kjøpt små skuffe-reoler? De må jo være geniale å ha diverse dims i. Ser det står noen på jobb her, men de er allerede i bruk :thumbsup:

Edit: Ser de har noe liknende på biltema. Noen som har erfaring med de? http://www.biltema.no/no/Verktoy/Oppbevaring/Verktoykasser/Sortimentskap/

Jeg har en slik en:

38054_s.jpg

Den er kjøpt hos Clas Ohlson, og er den største av dem i linken. Veldig hendig skap til alt dilldall fra krok og svivler til perler og slanger og annet småtteri. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik en:

38054_s.jpg

Den er kjøpt hos Clas Ohlson, og er den største av dem i linken. Veldig hendig skap til alt dilldall fra krok og svivler til perler og slanger og annet småtteri. Anbefales.

Den så skikkelig kjekk ut. Må innom på sørlandssenteret i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.