Gå til innhold
Fiskersiden

RIKO - 55mm - Alle er solgt


h1rik
 Share

Recommended Posts

Som tidligere varslet!

Da hjelper jeg Riku med å få distribuert den nye 55mm RIKO

(jeg får ikke noe for å gjøre dette..kun en kompistjeneste)

Han skal ha 150 kr. pr. stk., dette inkluderer post.

Først til mølla! Senere tar vi på adresse og betaling på PM

106697_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/42981/106697.jpg

106698_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/42981/106698.jpg

Endret av h1rik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er solgt!

Til alle kjøperne:

Send meg en PM hvor dere skrive deres navn og adresse...og sett inn penger (150kr.X antall wobblere)på konto........... (husk å skriv hvem som har betalt..)..

Når pengene er på kontoen min sender jeg adressen til Riku, som så sender dere wobblerne direkte (tar mellom 2-7dager i posten).

Endret av h1rik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vel fått adressen til de fleste og melding om at pengene er på vei. Skal sjekke i dag og gi beskjed om å starte utsending til de som har betalt :)

Følgende er nå på vei til: Dan, Mao, Nidelva, Balubagubben, Mavi, Yosh, S10G.........sjekker igjen i morgen og varsler Riku fortløpende.

Endret av h1rik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vel fått adressen til de fleste og melding om at pengene er på vei. Skal sjekke i dag og gi beskjed om å starte utsending til de som har betalt :blush:

Følgende er nå på vei til: Dan, Mao, Nidelva, Balubagubben, Mavi, Yosh, S10G.........sjekker igjen i morgen og varsler Riku fortløpende.

Pengene og adressene er sendt, da er det bare å vente på pakke :blush:

...og så gleder jeg meg til å se de nye 65mm, det blir vistnok litt av en pakke.

Endret av h1rik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da kom det en flott Riko i posten.. da jeg så litt nærmere på den så så jeg at den ville ta en 18kg Laks neste sesong :D

Fikk 3 stk i posten i dag.Krokene som fulgte med er myk som smør.Anbefaler og skifte disse før 18 kilosen biter på.! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.