Gå til innhold
Fiskersiden

Noen benyttet gratis fiske tilbud i marnardal?


Wiggy
 Share

Recommended Posts

Hvis ikke du har fått det med det, så er det gratis fiske i diverse vann rundt i marnardal kommune....

http://www.marnardal.kommune.no/Modules/article.aspx?ObjectType=Article&Article.ID=1603&Category.ID=990

I dag tok jeg en tur til en liten elv/bekk mellom to vann ikke så langt ifra øyslebø, og hadde 14 ørret opptil 300g på tørrflue. Gode muligheter, så det er bare løp og fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, med de mengdene små fisk, bør det være fiske året rundt med pålagt avlivning av alt under 300-500g. De alle fleste vann/elv jeg har fisket i marnadal, er typisk tusenbrødre vann som bør uttynnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med laksekløa Havtryta :thumbsup:?

Jaffal fram til neste år.......men at det ga mersmak å få faktisk fange fisk i elva kan ingen komme fra!

Ellers er det vel sånn oppover dalen som Wiggy sier at man bør klaske flest mulig fisk i huet. Men eventuelle fredningseegler har jeg absolutt ingen aning om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel store variasjoner fra vann til vann. der jeg fisket tok jeg jo på en dag 24 kilos fisk tørrt, c&r. mulig fredningen helt klart relateres til kvaliteten på fisken i vannet.

Kunne vært greit å visst dersom en skule finne på å ta en høsttur:)

2,4kgs? Ja se den faller utenfor "klask i hodet for å tynne bestanden"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.