Gå til innhold
Fiskersiden

Vekkeklokker, jigger, kroker og annet om morran


Sjarkarn
 Share

Recommended Posts

Jaa.. har en liten erfaring jeg fikk i mårrest som jeg vil dele..

Satt i går kveld og modifiserte litt på noen jigger og koste meg, klokken gikk fra meg og det ble sent. Jeg gidda ikke å rydde opp så jeg lot dem bare ligge ute.

Klokken 5 i mårrest ringe klokken trofast, siden jeg er glad i og sove har jeg mobilen liggende borte på sjenken slik at jeg må opp av sengen for og slå av.

Men joda, dette endte med stormjigg kroken kjørt 3cm inn i lillefingern, jeg rakk ikke jobb og legen hadde seg en Helv****... jobb og få ut mothaken.

Så noe alle kan lære av, ikke ha jigger og vekkeklokker liggende nær hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt å bare trykke den gjennom huden å klippe den av, men det er kansje ikkeno for pinler, da hadde du også sluppet legevakta å rukket jobben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish :thumbsup:' date='27 september 2010 - 18:35' timestamp='1285605339' post='619937]

Enkelt å bare trykke den gjennom huden å klippe den av, men det er kansje ikkeno for pinler, da hadde du også sluppet legevakta å rukket jobben. :)

Er ikke bare bare og klippe av en tykkgodset stormjiggkrok gitt, om du ikke har noen lur løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare bare og klippe av en tykkgodset stormjiggkrok gitt, om du ikke har noen lur løsning?

Om den ikke er lett å klippe av kan den vel enkelt gnages i filler ??

Har man jærn mangel kan jo det være ganske lurt ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meh, 100kg +, trør på brøstan å e 50+ så er ikke noe særlig:P

Men legen ^_^

Den fornektelsen der går vi ikke på, mange som liker overvektige eldre damer :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilde av kroken ?

Tror jeg har samme sak liggende, fikk lyst å ta en test.

Tre den igjennom huden å se om jeg klarer å klippe den av med vanlig tang.

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en vanlig storm krok, av den største strs. tviler på at det går med en vanlig avbitertang.

Ok, om Ladden hjelper meg med å holde huden mens jeg trykker den igjennom skal jeg prøve , filme å legge det ut.

Tror det går jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.