Gå til innhold
Fiskersiden

Ny telefon snart....


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

LAngfilm er nok ikke så aktuelt nei, men serier på 20-25 min kan være kjekkt.

Men det er vel også sånn at med iphone må alle filer være mp4 og gå via itunes? Synes itunes suger skal jeg være ærlig.... med f.eks HTC kan man vel bare laste ned Rockplayer" eller hva den heter fra androidmarket så spiller man .avi (som jo er film/videoformat nr 1) direkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en del HTC (730, TYTNII, diamond, hero) samt testet desire en ukes tid. Imidlertid har jeg endt på IP4, og er veldig fornøyd med sistnevnte. Android har sine fordeler over iphone for de som liker å "skru" en del i OS'et, men jeg har forstått at dette ikke akkurat er tilfellet her :) Jeg hadde en del skepsis til å gå over til iPhone, men er veldig positivt overrasket. Tviler på at det blir HTC igjen her på noen år..

Edit: Du kan laste ned VLC-player tll iPhone, da skal du vel også kunne spille av AVI ganske direkte på den.

Endret av permagnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, du må fremdeles ha iTunes på maskinen for overføring ?

Nei, det finnes mange programmer som gjør at man ikke trenger dette. Og for de som hevder at htc etc er bedre fordi det ikke finnes restriksjoner på lik linje som apple, igjen er løsningen jailbreak. Går ikke utover garantien, ei skadelig :) JEg har trådløsoverøring av filer på min iphone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BAre for "morro" har jeg idag brukt et par timer på itunes og min "gamle" ipod som jeg med skam å melde ikke har brukt til film i det hele tatt før idag (2 år gammel...)

Ikke avskrekkende...lite filkonverteringsprogram og itunes (møkkasynkronisering argh!!!) så var de på plass.... Det som er greit med iphone er at jeg kjenner 3-4 som har den, det er alltid litt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke sjekke prisen på applestore, de tar jo ikke abbonnements forbehold :angel:

HAr ringt rundt nå og av 3 butikker var det kun en som kunne gi meg pris på både iphone og HTC desire, en ga bare på HTC-tredje på ingen av de. Ingen av butikkene har telefonene inne nå....jaja.

Ellers er det jo ikke bare mobilen, det må antageligvis endres abb. også mtp nedlasting, så det er en liten jobb som må gjøres der og hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke sjekke prisen på applestore, de tar jo ikke abbonnements forbehold :)

HAr ringt rundt nå og av 3 butikker var det kun en som kunne gi meg pris på både iphone og HTC desire, en ga bare på HTC-tredje på ingen av de. Ingen av butikkene har telefonene inne nå....jaja.

Ellers er det jo ikke bare mobilen, det må antageligvis endres abb. også mtp nedlasting, så det er en liten jobb som må gjøres der og hehe :)

nettbutikker da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at de enten ikke selger via nett(iphone), dessuten har ingen av de mulighet for å kjøpe med bedriftsabb. såvidt jeg har sett :rolleyes:

Det er faktisk så vanskelig å få tak i iphone når man skal ha abb. fra Telenor at det er nesten grunn nok til å gå for HTC-desire..... ikke å snakke om at siden jeg bytter til microsimkort med iphone må jeg finne en måte å overføre numrene fra mitt gamle simkort til itunes på....ikke lett med en 4 år gammel mobil..... HTC Desire ser bedre og bedre ut den nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sammenligne abb. er jo som de fleste vet en tidkrevende og komplisert affære. F.eks er det mange abb. som har mer gratis SMS i måneden enn jeg bnruker på et år ;) Det har ingen verdi for meg :rolleyes:

Det fine med det abb. jeg har nå er at det koster kun 124,- i måneden, og med et tillegg på 120kr surfer jeg rgatis kveld/natt/helg også :)

Da har jeg 0.59/sms, 1.59/MMS 0.39/min +surfingen for ca 270kr inkl tvilling-abb. på den gamle mobilen. Og mitt abb. gir bedre prisavslag på mobil enn privatabb. i samme prisklasse, det må også tas med.

Men at det er absolutt billigst-nei det er jeg ikke helt sikker på, men mange kronene forskjell kan det ikke være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva får du tlf for med binding da?

325kr mnd kan jeg ringe x antall minutter, 1250sms, 250mms, fri data, telenor dekning syns ikke det er så gale :P

1800 for HTC Desire 3290 for iphone. (Da med forbehold om at jeg kanskje ikke får iphonen før jul, evt kjøpe via telenor og betale 3700)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.