Gå til innhold
Fiskersiden

Forslag til funksjonalitet


boganis
 Share

Recommended Posts

Skal se om vi kan utvide antallet der - forøvrig er alle innelggene du har kommentert i f.eks når man er på "vis nytt innhold"-siden markert med en liten rød hake i statusikonet til emnet.. - Er mange som ikke har fått med seg den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det to muligheter inne på profilen din. Den ene er tabben med Emner, Innlegg osv som bare viser noen få, men rett under avataren din er det en som heter Finn mine innlegg - den finner mine 498 siste innlegg og tilbake til starten av 2009 for meg - det burde i hvertfall holde fr de nyeste medlemmene, men skal se hvor begrenserren på antallet ligger også her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det to muligheter inne på profilen din. Den ene er tabben med Emner, Innlegg osv som bare viser noen få, men rett under avataren din er det en som heter Finn mine innlegg - den finner mine 498 siste innlegg og tilbake til starten av 2009 for meg - det burde i hvertfall holde fr de nyeste medlemmene, men skal se hvor begrenserren på antallet ligger også her....

Takk for den! :thumbsup: Lærer stadig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar over de muligheter som finnes, men de representerer ikke samme bedagelige funksjonalitet som et enkelt trykk på en "Vis mine innlegg"-lenke representerer (gjerne plassert ved siden av "Vis nytt innhold"-lenken). Det er ikke alltid man har anledning å bla gjennom alle forumets nye innlegg, eller søke på forfatter av innlegg. Men, jeg tar til etterretning at forslaget ikke falt i god jord B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke dukket opp på timen betyr ikke at det ikke falt i god jord - det betyr bare at jeg ikke har kommet dit i prioriteringsbnken enda....

Normalt er jeg ikke tilhenger av alt for mange linker rundt om fordi det fort blir for mye å orientere seg i, men akkurat på plasseringen du nevner er det ikke kaos enda så jeg skal sjekke om jeg kan implementere den enkelt og greit. Det er hakket mer tricky enn å lime inn en link for det bør mplementeres på en slik måte at det ikke forsvinner ved neste oppgradering av plattformen osv... Regner med forståles over at det ikke alltid dukker opp når man forventer, men at nyttige ting plutselig kan dukke opp litt senere...

Imens kan du se etter røde haker nedover langs ikonene på Nye innlegg - de med rød hake har du vært inne og svart på.... Forøvrig kan du også abbonere på dine egne innlegg, da vil du ha de i listen over tråder du abbonerer på på forsiden. I tillegg vil du få varsel på epost i ønsket interval som du setter i innstillingene dine. Det skal vel gå å få varsel umiddelbart eller f.eks samle oppå få varsel en gang pr dag osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor forståelse for at det er mye arbeid med vedlikehold og videreutvikling av forumsidene, så jeg forventet ikke umiddelbar endring av hjemmesiden basert på forslaget.

Jeg misforstod nok tilbakemeldingen. Det virker som om frøet jeg sådde ikke falt i så dårlig jord som jeg trodde, om du klarer å implementere funksjonaliteten når tid og anledning tillater er jo det kjempeflott Espen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.