Gå til innhold
Fiskersiden

I beste fall en dum annonsør


angler
 Share

Recommended Posts

Å bli latterligjort forde en påpeker at en annonsør har dyrere pakkeløsninger enn ved kjøp enkeltvis er rart ..

Når annonsør ikke endrer annonsen, og sammen med FS forsvarer dette i flere dager istedenfor bare å endre annonsen blir det komisk.

At FS er avhengig av og dermed hegner om sine annonsører er litt forståelig men tenk om en avis hadde gjort det samme?

Jeg skrev dette i feil tråd (ble slettet) og gjentar det dermed her:

Hadde ikke tenkt å kommentere dette men kan nå ikke dy meg siden Fiskersiden sammen med selger forsvarer det jeg jeg i beste fall vil kalle idiotisk markedsføring.

Dette med dyrere pakkeløsninger er noe av det dummeste jeg har hørt. At selger ikke beklager og ordner opp fort er det (nesten) bare han som taper på. Hans valg!

Ellers klippet jeg dette fra kundesenteret til butikken:

"Det er viktig for oss å levere kvalitets produkter så rimelig som mulig, til rett tid og så raskt som mulig. ":)

Styr langt unna tenker ihvertfall jeg .

Sakser litt fra markedsføringsloven og når jeg først er igang... Enhver får tolke etter beste evne (jeg har ikke svaret)

§ 8. Villedende utelatelser

En handelspraksis er villedende dersom den, i sin konkrete sammenheng og etter en helhetsvurdering, utelater eller skjuler vesentlige opplysninger som forbrukerne ut fra sammenhengen trenger for å kunne ta en informert økonomisk beslutning eller presenterer opplysningene på en uklar, uforståelig, tvetydig eller uhensiktsmessig måte

Praksisen anses likevel bare som villedende dersom den er egnet til å påvirke forbrukerne til å treffe en økonomisk beslutning som de ellers ikke ville ha truffet.

Det samme gjelder opplysninger om prisen inklusive avgifter, eller, hvis ytelsens art gjør at prisen ikke med rimelighet kan utregnes på forhånd, hvordan prisen beregnes

Endret av angler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig ble du ikke latterliggjort fordi du påpekte forskjell på enkeltstenger kontra pakker, men fordi du ikke kan eller gidder lese den opprinnelige posten som ble rettet tidligere for å oppklare evt misforsåelser. Men bevares - har du ikke annet å bedrive ettermiddagene med enn å sitte her å kverulere, så kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig ble du ikke latterliggjort fordi du påpekte forskjell på enkeltstenger kontra pakker, men fordi du ikke kan eller gidder lese den opprinnelige posten som ble rettet tidligere for å oppklare evt misforsåelser. Men bevares - har du ikke annet å bedrive ettermiddagene med enn å sitte her å kverulere, så kjør på.

Beklager at jeg var uklar. Jeg mente ikke at jeg ble latterligjort men det mener jeg de andre som skrev i tråden ble.

Nå derimot bruker du dårlig skjult hersketeknikk mot meg.

Du kunne likegodt skrevet:

"Lille venn, jeg tror ikke helt du vet hva du snakker om" winking_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet litt med de og er kanonfornøyd :rolleyes:

Hvor den enkelte velger å handle er opp til dem, men gode tilbud med rask service liker jeg, selv om jeg kanskje må trykke meg opp og ned på en side innimellom.

Har annet å bruke tida mi på enn å herse og gnåle om piss som dette. annonsøren sier jo selv at han ikke alltid har tid til å endre pakketilbudene hver gang andre tilbud kommer.

Må da gå an å bruke hue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid kan det ta å endre prisen på pakkene? Det er jo ikke snakk om så mange tilbud som går utover "pakketilbudene". hvorfor heller ikke kjøre tilbud på "pakketilbudene" og droppe tilbud på enkelt stenger og sneller slik de har nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser annonsen og paragrafen du har vært så flink å google deg frem til, så tror jeg du på lik linje med meg, vil finne at rent juridisk er det ikke noe å si på den.

Du har forøvrig en svært treffende omskriving av Espens post, "Lille venn osv....". Det er nemlig svært mye du ikke vet. Men du kan ta deg gift på at når vi har moderert en tråd i den grad vi har måttet i denne saken, så gjøres ikke dette på "måfå". De som har vært involvert, inkludert oss og annonsør har fått klare beskjeder om hva som er forventet.

Jeg stenger herved denne tråden, de som fremdeles har et problem med denne saken kan sende meg en PM så jeg kan slette den. Det er mye enklere enn å stenge og moderere tråder.

Mange har positive erfaringer med annonsøren, og har greid å handle og likevel være fornøyde både med pris og levering - ta heller disse erfaringene med dere enn å ri denne bukken av en feilformulering til den stuper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.