Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Nei jeg tror de klarer det, men har begynt å zappe litt når motstanderen får frispark i nærheten, corner..... blir for mange turer på do hvis jeg ikke gjør det :lol:

He he, det blir det nok for min del også men kun for at de edle, brune dråper skal ut igjen. :)

Neida, gleder meg stort til i kveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""88' Arsenal har ballen for det meste. Liverpool skal nok se seg heldig med resultatet dersom det holder seg. """"""

:) Ja da er grunnuren "ferdig og tett hus". Nå er det bare å beliste. ;-)

Eller :makken er gravd/påtredd -fast fisk, så nå er det bare å safe den inn på gresset;-)

Endret av villlax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kamp, fart så det holder :D

Hørte et kaldvræææl oppe i gata her da Liv. utlignet. Naboen har jaggu malt et svært Liv-emblem på garasjen, sånn passe "harry" kanskje :)

Men å snike rundt på plenen og plukke mark er ikke galskap :D

Likte den naboen din. Hadde jeg hatt egen garasje og ikke fellesanlegg, så.....

Arsenal best og ble snytt for straffe, men alt i alt så synes jeg LFC gjør en meget god kamp på bortebane. Hvis du i tillegg ser på noen av de overgangene de burde tatt vare på (pluss litt mindre presset/slitne) så kan det fort bli litt annerledes på Anfield. Skulle gitt en del for å ha vært der i neste uke.....

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget godt resultat dette borte. :D Arsenal førte mesteparten av kampen men Liverpool var stadig farlig frampå. Det var da et voldsomt tempo i denne kampen og det er bare 3 dager til neste oppgjør og så bare 3 dager til neste igjen. Håper stallen holder bedre enn Arsenal sin.

PS! LFC tåler et tap i seriesluttspurten, det gjør ikke Arsenal hvis de vil ta gull.... ikke umulig at noe spillere blir spart litt i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.