Gå til innhold
Fiskersiden

Fiske mulgheter i bødo..


extremetoy
 Share

Recommended Posts

http://www.visitbodo.com/index.php?c=2&kat=Hjem er en grei plass å begynne når det gjelder rimelig overnatting.

Å leie båt i Bodø er ikke så enkelt. Jeg vet ingen som leier ut fra selve Bodø by men du har jo selvfølgelig fiskecampene i Saltstrømmen og på Naurstad som leier ut året rundt. Problemet er vel at i april har sesongen begynnt for fisketurismen og det kan være vanskeligt å få tak i ledig båt og får du det så er leia ganske så høy.

Hvis det er snakk om fiske på kveldstid så kan jeg sikkert stille opp et par kvelder så du kommer deg ut av byen men dette må bli fra land siden jeg ikke har tilgang til båt den her sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.visitbodo.com/index.php?c=2&kat=Hjem er en grei plass å begynne når det gjelder rimelig overnatting.

Å leie båt i Bodø er ikke så enkelt. Jeg vet ingen som leier ut fra selve Bodø by men du har jo selvfølgelig fiskecampene i Saltstrømmen og på Naurstad som leier ut året rundt. Problemet er vel at i april har sesongen begynnt for fisketurismen og det kan være vanskeligt å få tak i ledig båt og får du det så er leia ganske så høy.

Hvis det er snakk om fiske på kveldstid så kan jeg sikkert stille opp et par kvelder så du kommer deg ut av byen men dette må bli fra land siden jeg ikke har tilgang til båt den her sesongen.

Takker for info, er kveite fra land som er målet :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveite fra land burde ikke være helt umuligt. Hvis hodet mitt husker rett så har jeg 7 kveiter på 8 turer men her er det snakk om frimerker.

Jeg har hatt på noen store men siden jeg er ny til kystmeite så har ikke utsyret vært dimensjonert til de riktig store fiskene så de svømmer fortsatt rundt der nede. To nye stenger med sneller er på vei oppover så forhåpentligvis kan jeg komme med rapporter om litt større fisk på land utover vinteren/våren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.