Gå til innhold
Fiskersiden

Ny stang, trenger forslag.


Sjarkarn
 Share

Recommended Posts

originalt tok vi 30 med kroppen og 32 med rail (ble så sabla tungt) det værste er at ryggen fortsatt er rimelig flat... bilder kommer

Hadde vært kjekt å se resultatet av denne galskapen... Bilder?

Ikke så opptatt av å se når dere løfter, men ville vært kjekt å se stangen som ble kuttet i begge ender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei,

Kjøpte med den Shimano tiagra 20-30 stand up tangen og er ganske fornøgd.

Den kan virke litt stiv men etter og ha fått både småkveite og sei på den så har eg sett at den flexer nok til mitt bruk under kjøring av fisk.

Bruker hovudsaklig 400grams jigger etter kveita, og skal ein bruke noko lavere ville ej heller gått for ein klasse mykjere stang.

Prøvde 7kg markløft med den første dagen eg fikk den og det virker meget lett, hadde ikkje tatt kjangsen på og gjort det med min haspel beastmaster jigging kombi.

Kan og nemne at stangen er laget i en del og kan dermed ikkje delast for transport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Hei sjarkarn, jeg ville ventet på denne: Savage gear Jigstick Kommer helt sikkert i norske butikker, 6 fot, mellomklassestang, svært lett vekt, udelt , uten å ha testet denne tror jeg dette er en serie SG har tatt frem som et moderne alternativ nettop til "lett" havfiske. Regner med at Ørjan har denne medio feb. En av disse havner i boden hos meg ihverfall.

Går du fremdeles god for denne ? Er på jakt etter en stang til kveita..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sjarkarn, jeg ville ventet på denne: Savage gear Jigstick Kommer helt sikkert i norske butikker, 6 fot, mellomklassestang, svært lett vekt, udelt , uten å ha testet denne tror jeg dette er en serie SG har tatt frem som et moderne alternativ nettop til "lett" havfiske. Regner med at Ørjan har denne medio feb. En av disse havner i boden hos meg ihverfall.

Hei du. Har du fått testet denne ? Jeg er på jakt etter en kveitestang og er veldig usikker på hva jeg skal velge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.