Gå til innhold
Fiskersiden

Briller


rokk
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Er det noe stor fordel å ha polaroid briller når man bare fisker på fjellet og skogsvann? Det er vel i elv man kansje har størst fordel av det? Der man kansje kan se fisken i vannet med de rette brillene. Kansje jeg trenger briller bare for beskytelse for flua og sola.. Eller er jeg helt på jordet? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Men da må du få prøve det, det er en helt anen veden som åpner seg opp og du slutter å gå helt ned til vannkanten å fiske for du ser plutselig at det står fisk dær som du ellers har skremt vekk!!! PÅ FJELLVANN!!!!!!!!!!!!!

Endret av Glenners
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må du få prøve det, det er en helt anen veden som åpner seg opp og du slutter å gå helt ned til vannkanten å fiske for du ser plutselig at det står fisk dær som du ellers har skremt vekk!!! PÅ FJELLVANN!!!!!!!!!!!!!

Ok! Da er det vel verd pengene :) Hadde bare en mistanke om snobberi... Når jeg får glede av dem på fjellet, så er det ikke tvil om at jeg skal handle. Tusen takk! Er fortsatt litt usikker om hvilken farge(r ) jeg skal velge da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det dette med å stå ved vannet, med fjeset mot sola. Polaroidbriller tar vekk den tidvise sinnsyke solrefleksen som er som skapt for langvarig mysing gjennom sammenknepne øyne med påfølgende hodepine etter noen timer :) Dette alene er en god grunn til å ha briller på nesa hver gang man er ved vann, være seg ved vannkanten eller i båt :)

Skulle man attpåtil kjøre bil til og fra fisketuren og oppleve lav sol midt i mot og våt vei, ja da...... (kan hende dette bare er et problem på vestlandet hvor det alltid er våt vei, uansett hvor solrik dagen er)

Polariserte briller, alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruller ALLTID briller når eg fisker. De får gangene eg ikke gjør det er det fordi eg har glemt de hjemme! :)

Ellers har eg testet både dyre og billige briller og av egen erfaring er Action smiths sine briller overlegen.. og da i amber fargen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.