Gå til innhold
Fiskersiden

Ledig plasser på havfisketur i Drøbak 19 mars


potbelly
 Share

Recommended Posts

:fish: Om noen er fiskesugne, og/eller har lyst til å se hvordan det står til i en havfiskeklubb i Oslo så har vi ledige 3 plasser på tur i Drøbak Lørdag 19 mars.

Pga vinterlige forhold er det vektfiske og Mølla som gjelder. For evnt gjestefiskere er det bare å fiske som en vil, og med hva en vil. Men agnfiske er normalt bra. Båtene går ut kl. 09.00, og en bør være på plass senest kl. 08.30. Ta med evnt noen 20 kroner til parkeringsautomat. Påmelding kan gjøres vi PM eller ved å sende en sms til meg med kontakt data. Mobil 90615274

Pris er 400.- 5 timers fiske. Det er tre båter vi disponerer denne dagen. Ski HFK som var ute sist hadde bra fiske. Så det er bare å benytte muligheten for de som ønsker.

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst Bjørn. Skal høre med teamet om det er noen som blr med. sender deg pm hvis det blir noe. Er agn provided?

:rolleyes: Sorry fikk ikke sett før nå. Vi har ikke agn til salgs på disse turene så en må ha med. reker og makrell fra frysedisken og eller sild fra fiskbutikken holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Da var alle våre ekstra plasser fylt opp. Moro at det blir med folk som aldrig har vært med før! Så får vi håpe at Drøbak viser seg far den hyggelige siden.

Er det ikke imorgen det er "montermåne" ?

Ta med nok bly isåfall kan bli litt strøm der da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:thumbsup: vi fikk ikke fisket mølla føre siste 2 timer. Pga mye is. Veldig variert fiske. Seien var ikke i bittet. Men sjeldent mye fin hvitting. Flere godt over kiloen. Hafnor fikk bla en meget bra en! Det mest eksotiske i dag var en småflekket rødhai! Største fisk ca 4-5kilo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( En hyggelig sak som jeg ikke har sett, men kun hørt om var følgende:

Ut fra Håøya fikk vi besøk av havørna. Den kom og tok en fisk som dreiv bort fra en av båtene. Vet at de skal være der, men første gang jeg fikk se en selv i selveste oslofjorden.

Så tydelig at fredningen av ene delen av Håøya har funket, og de ikke har blitt skremt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.