Gå til innhold
Fiskersiden

Var med pappa på fisketur jeg.......


Gismervik
 Share

Recommended Posts

Og i dag fikk jeg en stor fisk som bestefar kaldte for Torsk.

Den var rundt en kilo tung sa pappa og jeg pinnholdt fisken så ingen skulle ta den fra meg[ :) ]

Dette var gøy, mye kjekkere en de flate flyndrene.

Pappa måtte til og med hjelpe meg litt når jeg skulle sveive fisken opp for den var tung den[ :P ]

Pappa fikk bare ein liten flat fisk som han kaldte for Lomre.

545 gram, he he he...........[:I]

170420051409rH9Jj7nVmorh27bjcZ.jpg?52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

190620052132twsJPFAO9vT9bWWJbV.JPG?34

Etter ny fisketur ble det nye arter på meg.

Blåstålen på bildet har jo samme farge som politibilen min, så den likte jeg godt[ :) ]

Ellers fikk jeg en liten Sei, fem Torsk og ei Ulke.

Ulka mi gadd ikke pappa å ta bilde av[} :P ] så jeg koste meg heller med hans Ulke som var ny pers 375 gram[:0][ :) ]

190620052150iLFdYb3V8AiHS5JlUl.JPG?29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt korrigering her: småen skal ha blikk-kontakt med fisken under fotoseansen, og fiskestanga skal han sef sette tennen i![ :P ][ :D ]

neida! bare tuller! kan ikke beskrive hvor godt det er å se foreldre som gir ungene så flotte opplevelser, dette kan dere!

og gratulerer til junior med store fisker![ :) ][ :) ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde og småen med på fisketur i helgen, men til min store fortvilelse, ble første forsøk på å kaste stangen overbord allerede etter 10 min........... Det gøyeste var å slipe uti småfisk, noe som resulterte i at en ferdig sløyd torsk som lå i kassen , og ble slippet uti igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Carl

jeg hadde og småen med på fisketur i helgen, men til min store fortvilelse, ble første forsøk på å kaste stangen overbord allerede etter 10 min........... Det gøyeste var å slipe uti småfisk, noe som resulterte i at en ferdig sløyd torsk som lå i kassen , og ble slippet uti igjen.

Ja ja fisken som fikk ferdig sløyd torsk til middag ble sikkert glad, og småen hadde det garantert festlig!! Og DÉT er jo viktig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så vanskelig å forstå hva du var ute etter, enkelte andre liker vist ikke slike bilder[ :D ][ ;) ][ B) ]

Det fine på denne turen var den nye teleskopstanga hans.

Otto Oter varte ikke så lenge så jeg kjøpte et ABU sett med stang, snelle og ferdigmonteret mono på.

Litt stor den stanga(7 fot), men han fikk til å bruke den etter noe prøving og feiling(og litt hjelp)[:I][:I][:I]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.