Gå til innhold
Fiskersiden

slettes


Gjest Fisker'n fra Eik
 Share

Recommended Posts

Jeg reiser ned til Portør i morgen ettermiddag.Er det noen som vet om det er noe Makrell og fin sei å få i de trakter?? ;) Blir der til mandag så det blir masse fisking.Skal prøve å dorge etter ørreten langs med land inne i Støylefjorden,har gitt bra resultat det de siste årene :blush:

Endret av salamon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute igjen i Holmestrand på strekningen Snekkestad-Ruseberget og forbi i går kveld etter SØ, møtte en på veien bort som hadde fått en voldsomt feit en på 1,2kg. Den var nesten like høy som lang og full av sild.

Fikk ingen selv og var helt dødt til halv tolv da jeg dro, jeg var nok litt seint ute. Fikk dog en liten makrell, ikke spesielt slank men en slenger antar jeg siden jeg ikke fikk flere.

Endret av mr.luff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser ned til Portør i morgen ettermiddag.Er det noen som vet om det er noe Makrell og fin sei å få i de trakter?? :dribble: Blir der til mandag så det blir masse fisking.Skal prøve å dorge etter ørreten langs med land inne i Støylefjorden,har gitt bra resultat det de siste årene <_<

stølefjorden var min favorittfjord også mens jeg ennå fisket etter ørret :o) høyt snitt sammenlignet med andre fjorder på våre kanter. det er både sei,og makrell i fossing,og kragerøfjorden så det ville forbause meg om ikke du treffer på dem i støle også :) skitt fiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld var jeg ute en tur, og fikk først en liten makrell. Så en stund etterpå, en diger sak!! Herregud, den så ut til å være kansje over 40 cm, og skikkelig sprek. I det jeg tar tak i sluken for å løfte den opp av vannet, så rister den seg løs.... såå nedtur! :notfair:

Hadde også på ett par andre fisk som jeg ikke kan si med sikkerhet hva var for noe siden de ikke ble med inn, og en liten torsk som jeg satte ut igjen.

En ting er sikkert, og det er at jeg skal ha kjøpt meg en hov innen neste fisketur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.