erik Posted June 28, 2004 Report Share Posted June 28, 2004 Dro ut en kjapp tur med fluestangen etter jobb. Begynte å fiske i sekstiden, og holdt på i et par timer. Fikk en liten havabbor, og hadde ett napp til. Årets første HA for meg, håper den får følge av mange flere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidar Posted June 28, 2004 Report Share Posted June 28, 2004 Hva tok du den på? Clouser el Jiggy, el. noe annet farge osv. Står HA dypt for tida... Vidar. sitat:Opprinnelig postet av erik Dro ut en kjapp tur med fluestangen etter jobb. Begynte å fiske i sekstiden, og holdt på i et par timer. Fikk en liten havabbor, og hadde ett napp til. Årets første HA for meg, håper den får følge av mange flere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lho Posted June 28, 2004 Report Share Posted June 28, 2004 Fiskade Sink1 igår, funka fin för HA det[ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cb Posted June 28, 2004 Report Share Posted June 28, 2004 Flere av de verste gutta kjører konsekvent på synkeliner, rett og slett fordi de uansett river flua så kjapt inn at alt annet er uaktuelt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted June 28, 2004 Report Share Posted June 28, 2004 Bruker fremdeles leadcore lina mi, synk 5 eller hva du vil klassifisere det som. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lho Posted June 28, 2004 Report Share Posted June 28, 2004 Har alltid med mig fler än en lina ut. Är det mycket aktivitet på topp fiskar jag med ex en sink1. Är det dåligt med aktivitet är att bara att testa tyngre liner och fiska dig ner tills du hittar fisken. Detta varierar från dag till dag, ibland sitter S1 på hela dagen, men andra dagar måste du ner på sjunk 4 innan det händer något. Fiskar dock alltid med liner som fiskar igenom ytfilmen, dvs aldrig flytlina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted June 29, 2004 Author Report Share Posted June 29, 2004 Bruker i det store og det hele bare intermediate i sjøen. Er i hvert fall sjelden det blir noe annet i praksis. Varierer med diverse synkefortommer i tillegg. Fisken tok på en Epoxysild som jeg kjøpte på Villmarksmessa. Ellers bruker jeg mye Decivere i hvit og hvit/grønn etter HA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts