Gå til innhold
Fiskersiden

7000cs prorocket byttes vekk


Eika
 Share

Recommended Posts

jeg har en ganske strøken ambassadeur 7000cs prorocket som jeg kan tenke meg og bytte vekk.. jeg ønsker meg en stang og haspelsnelle som jeg kan kaste 2-3g spinnere og wobblere med

snella er ganske strøken bortsett fra 5-6riper som er 2-mm store

det følger ikke med eske eller kvittering på snella, jeg fikk ikke det med når jeg kjøpte den brukt for en liten stund siden

ps: jeg skal til hardangervidda om 1,5uke, hvis ikke jeg har fått bytta til meg en ny stang og snelle før da, så kjøper jeg en på veien og da er hele byttet historie

kan evt bytte ambassadeur'n mot kun en haspel snelle, 1000-2000 størlse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en ganske strøken ambassadeur 7000cs prorocket som jeg kan tenke meg og bytte vekk.. jeg ønsker meg en stang og haspelsnelle som jeg kan kaste 2-3g spinnere og wobblere med

snella er ganske strøken bortsett fra 5-6riper som er 2-mm store

det følger ikke med eske eller kvittering på snella, jeg fikk ikke det med når jeg kjøpte den brukt for en liten stund siden

ps: jeg skal til hardangervidda om 1,5uke, hvis ikke jeg har fått bytta til meg en ny stang og snelle før da, så kjøper jeg en på veien og da er hele byttet historie

kan evt bytte ambassadeur'n mot kun en haspel snelle, 1000-2000 størlse

Sendt pm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et par ufrivillge bad kjøpte jeg en vanntett pose til telefonen på Claes Ohlson til 199kr, fungerer helt utmerket.

Vanntett mobilpose

Et lite tips. Jeg fikk et ufrivillig bad i fjorden for noen uker siden og druknet telefonen. Tok umiddelbart ut batteriet. Da jeg kom hjem skyllte jeg telefonen godt i vann på ca 50 grader. Deretter lot jeg den ligge varmt i 3 dager, telefonen fungerer fortsatt som før etter 3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.