Gå til innhold
Fiskersiden

Predatek Viper


Gjest Fisker'n fra Eik
 Share

Recommended Posts

Gjest Fisker'n fra Eik

Har hørt en del bra om denna wobbleren :) og når triturus skreiv i gjørs-rapporten sin på NKLM-bloggen at den var veldig bra, fikk jeg lyst til å skaffe meg et par... Men jeg har søkt litt rundt på nettet, sjekka i diverse fiskebutikker, men ikke funnet noe enda :( Selges de ikke lenger, eller er de bare vanskelige å få tak i? Hvis noen har forslag til andre wobblere som fungerer fint på Akersvannet (er der jeg hadde tenkt til å prøve viper'n) så er det bare å skrive det her :) fisker vanligvis etter gjedda, men hadde vært gøy å få en gjørs å..

takker for alle svar

Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisker'n fra Eik

Du får kjøpt de her. http://www.flyfisherman.se/ . Har selv fisket litt med disse woblerne på Øyeren. Funker veldig bra.

Tusen takk for tips :)

Noen som har noen tips til andre wobblere som fungerer fint til dorging og kastefiske på Akersvannet? har brukt mye Bomber, Hi-Lo og x-rap de få gangene jeg har vært der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisker'n fra Eik

Der kom det nok et tips ja! :) takk for svar :) skulle nok handla noen wobblere når jeg var på Nordby senteret.. der hadde dem 4-play, westin jätte og mange andre wobblere..

De hadde også Zalt og Swim Whizz, av de jeg kom på i farta.. kjøpte kun et par sølvpilen sluker der.. jaja, får stikke innom der neste gang jeg er i Sverige og handle litt :)

www.skittfiske.no i sandefjord

dog de har kun shallow runner i 17cm selv om det ikke tilsier det på nettsiden deres.

Der var det jo billig å :) dvs, kan jo hende det er litt dyrere i butikken enn i nettbutikken... fikk lyst på en westin jätte i fargen "natural pike" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde også Zalt og Swim Whizz, av de jeg kom på i farta.. kjøpte kun et par sølvpilen sluker der.. jaja, får stikke innom der neste gang jeg er i Sverige og handle litt :)

Der var det jo billig å :) dvs, kan jo hende det er litt dyrere i butikken enn i nettbutikken... fikk lyst på en westin jätte i fargen "natural pike" :)

samma priser på nett som i butikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisker'n fra Eik

samma priser på nett som i butikk!

Nice! :) 99 spenn for en Westin Jätte, og 79 til 99 for en 4-play! det er bra priser :)

Spørs om ikke det blir skummelt å være gjedde i Akersvannet nå ;)

Endret av Fisker'n fra Eik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å JERK prøv buster jerk II i gjedde farger den er dødelig. Den er ganske liten (12cm og 35 gram) og går veldig fint an å bruke med en 20-60 grams stang med haspel på. (det har jeg) går sikkert med litt lettere utstyr også. var min første jerk bait og fikk fisk på første turen.

http://www.strikepro.se/eg049.htm

Endret av kjernsmoing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :) jeg har en tilsvarende haspelstang, men den har litt myk aksjon.. så det er nok litt vanskelig å få til de rette bevegelsene... men, det skader jo ikke å prøve ;)

Den minste Busteren fisker godt også når du sveiver den rett inn, bare å kjøre på!

Et annet tips er den minste utgaven av Westin Jerk (12cm); den har kjempefin gange når den sveives inn. Du finner den på avkrokenfiske.no, koster vel 99,- hvis jeg husker riktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisker'n fra Eik

Den minste Busteren fisker godt også når du sveiver den rett inn, bare å kjøre på!

Et annet tips er den minste utgaven av Westin Jerk (12cm); den har kjempefin gange når den sveives inn. Du finner den på avkrokenfiske.no, koster vel 99,- hvis jeg husker riktig...

Takk for tips :) får se om jeg kjøper litt av hvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.