Gå til innhold
Fiskersiden

Mange tråder om "Sjøørrete biter ikke",konklusjon:


 Share

Recommended Posts

Jeg har gutsa etter sjøøretten ved alle døgnets tider,tilforskjellige årstider,lavvann,høyvann etc.Men den vil jo **** meg aldri ta!Mange ganger følgern sluken etter helt inntil land for så og bråvende,utrolig frustrerende!

Ps:Syns morild suger!Kan jo ikke kaste den stygge sluken no særlig,den går heller ikke spesielt bra i vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Ps:Syns morild suger!Kan jo ikke kaste den stygge sluken no særlig,den går heller ikke spesielt bra i vannet.

Jeg fikk for noen dager siden en sjøørret på 2060 gram på denne sluken, jeg syntes ikke at den suger[ :) ] Går dårlig i vannet? Helt uenig! Kan det være andre grunner enn dårlig sluk som gjør at sjøørreten ikke tar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ChristhuRR

Jeg har gutsa etter sjøøretten ved alle døgnets tider,tilforskjellige årstider,lavvann,høyvann etc.Men den vil jo **** meg aldri ta!Mange ganger følgern sluken etter helt inntil land for så og bråvende,utrolig frustrerende!

Ps:Syns morild suger!Kan jo ikke kaste den stygge sluken no særlig,den går heller ikke spesielt bra i vannet.

ok.

Hva føler/mistenker du selv at du gjør galt?

Mvh. Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja... putt halvannen meter mono ytterst. Det vil hjelpe tenker jeg. Gjør selv alltid det utenfor min gule Fireline. Sveiv 2-3 kjappe med kort pause, 2-3 kjappe med kort pause osv. så hjelper det på tenker jeg.

Mvh. Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.