Gå til innhold
Fiskersiden

Stooore cirkelkroker..


potbelly
 Share

Recommended Posts

Vi fikk noen fra Mustad (som jeg syntes var store) men de var for små i gapet mente noen. Skal brukes i Afrika og henge på en halv snapper sånn ca. Trenger å ha litt gap. Samtidig som en ikke vil ha for voldsom gods i disse. Noen som har noen tips på fabrikat.

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Litt av hvert her ja. Sjekker de ut. Anelse om hvor evnt man kan få tak i kroker av de store typene... Sikkert noen på ebay, men evnt hvem som kan ha godt utvalg.

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen rugger jeg bjørn. hvis det er av interesse. kommer aldri til å bruke de. si fra hvis du er interessert. tror det er mustad eller vmc. husker ikke helt i farta. har 9 av de matte og 5 av de blanke kromfargede.

IMG_0080.jpg

IMG_0079.jpg

IMG_0078.jpg

den kroken som er avbildet har litt overflate rust. resten er strøkne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får tak i owner, men enda mer wide gap! Tror vi kjøper noen på e bay! Skal ha noen store enkle! Det får en tak i her hjemme og!
.

Trur der vanskelig og finne noe mere "wide" en Supermutu for da er d jo ikke cirkel lengre og det er jo fanget kjerring på 880kg på 14/0 størrelse.

Vet att Eagleclaw har ein 20/0 modell som er litt tynnere i godset en Supetmutu. Vad er det for fisk som krever att det er så stort gap egentlig?

Må jo være rimelig tjukke lepper/kjeve hvis ikke ein supermutu ska gøre jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Trur der vanskelig og finne noe mere "wide" en Supermutu for da er d jo ikke cirkel lengre og det er jo fanget kjerring på 880kg på 14/0 størrelse.

Vet att Eagleclaw har ein 20/0 modell som er litt tynnere i godset en Supetmutu. Vad er det for fisk som krever att det er så stort gap egentlig?

Må jo være rimelig tjukke lepper/kjeve hvis ikke ein supermutu ska gøre jobben.

Ikke spør meg... ;) jeg er bare med, men må være hai eller enorme groupers....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spør meg... ;) jeg er bare med, men må være hai eller enorme groupers....

Satts på supermutu du. Det viktige er og ikke begrave krokgapet med agn for da spiller d ingen rolle hvor wide gapet er. Traditionelle full circlekrok som foreksempel Mustad sine er smalere i gapet en ein semicirkel som supermutu. Trur ikke der er noen fisk du ikke klarere og kroke med ei supermutu muligens med unntak av hvithai eller ein gigantisk tiger men d trur jeg neppe blir aktuellt på denne turen.

Ta ein titt i denne rapporten http://www.360tuna.com/forum/f76/pei-saltywater-tackle-22064/index9.html ikke grouper eller hai men å andre siden mye mindre krok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.