Gå til innhold
Fiskersiden

piscator
 Share

Recommended Posts

for de som ikke visste det før, mannen har nå en gang for alle avslørt hva han er laget av, og på hvilket grunnlag han har basert en hel politisk karriere. For en narr av en "solkonge"! Jeg ler så jeg nesten rister! Mannen som nesten har gått over lik i snart 40 år for å tviholde makten i partiet viser nå at motivet umulig kan ha vært partiets ve og vel. Parodien til KLM med "Egopartiet" og leder/eier Kaspar Dressen er jo så tatt på kornet som det er mulig å komme! Og interessant at mannen som fremfor noen har kritisert AP for å gi sine ledere en posisjon i utvalg eller ulike embeter som belønning for lang og tro tjeneste, nå blir barnslig fornærmet for at han selv ikke får en slik belønning! Snakk om å møte seg sjøl i døra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo egentlig en trøstepremie for hagen da. Egentlig ønsket han vel at kong Harald skulle bli avsatt og han kronet til Norges nye konge. Noen goder må man forvente som eier av et større politisk parti. Å kalle mannen for en narr synes jeg blir litt feil. En narr speiler andres dumhet gjennom humor. Hagen speiler egen dumhet gjennom påtatt alvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.