Gå til innhold
Fiskersiden

SØ i Haugesund


ford prefect
 Share

Recommended Posts

To turer imellom stormkastene den siste uka.

En tur til Aksnes resulterte i 1 napp, ellers dødt.

Trosset været og tok en tur til Kilen der ble det en mistet og en støing på 6-700g som fikk friheten tilbake selv om den absolutt ikke ville la seg forografere på dugelig vis :)

Noen andre som fisker i Haugesundsområdet for tiden? Neste tur går til Viksefjorden når vinden løyer.

Du vet du er på Vestlandet når du har bølger i kaffekoppen!

6509856035_5f20f7f72a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom dere til tysværstruamen nå i drittvær biter fisken som besatt der! første dere ser er et lite skjær / øy so ligger der og det er langgrundt der , va dere helt stille ut (fisken der er veldig sky) og kast på andre sida i den dypere delen ! funker helt fint for meg hvertfall :) eller så kan jeg nevne inne i førresfjorden / førresbotten :) dragavika og har gitt utelling og ikke minst skjpldastraumen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hyggelig å høre at noen får noe. Ford, at det er bølger i kaffekoppen er et tegn på at du er på vestlandet ja. Hvis det er plass til bare tre tenner i haikjeftene i veikryssa så er du sikker. Kommer til å prøve plassen ved hytta di igjen til våren. Nå er det som regel mørkt når jeg parkerer der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.