Stian N E Posted January 23, 2012 Report Share Posted January 23, 2012 (edited) Trumf sluken i 45 gr eller større er god å ha når man skal prøve seg etter laksen i Hellefossen og Døvikfossen, dessverre har jeg kun èn igjen i slukboksen og de har vel gått ut av produksjon for noen år siden. Hvis det er noen som har slike liggende og ikke bruker de, kjøper jeg de gjerne Slitne kroker og ringer gjør ingen ting, bytter de uansett. Hilsen Stian Edited January 23, 2012 by Stian N E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BGA Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Hei Har du et bilde av denne sluken kan jeg sjekke om jeg kan hjelpe deg men noen. Har mengder av gamle , men brukte laksesluker jeg ikke bruker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian N E Posted February 7, 2012 Author Report Share Posted February 7, 2012 (edited) Takker for tilbudet BGA, og beklager sen tilbakemelding, men har allerede fått en ladning Trumf og Filur sluker i posten. Fikk en pm fra en hyggelig forumbruker som hadde flere liggende han ikke brukte lenger, nok en gang har FS-forumet reddet dagen:-) Hilsen Stian Edited February 7, 2012 by Stian N E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 Flott at det ordnet seg, Stian: Jeg er og kjempeinteressert i trumf og filur i 55 gram. Har altfor få av de i boksen, og som Stian sier - de er greie å ha Og BGA, har du noen Koster 40 gram av den gamle typen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BGA Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Sjekker på søndag når jeg kommer hjem.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 Flott om du kan sjekke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted April 23, 2012 Report Share Posted April 23, 2012 Ingen som har til overs? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abbas Jibb Jabbory Posted July 30, 2020 Report Share Posted July 30, 2020 Hei jeg har 5 trumf sluker til hbo 500kr 45 og 55g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts