Gå til innhold
Fiskersiden

Fredagskos uten kims


Ølgylt
 Share

Recommended Posts

Slik som jeg regner tid for tiden var det uendelig lenge siden Jeg og martin (Ensinkm) hadde bestemt oss for å sette av avspaseringsdagen hans til fisketur, faktisk så lenge siden at jeg hadde glemt hele greia og ble en smule overrasket når endre (Fisk og Rask) ringte og kuppet hele opplegget.

For min del var det jo rimelig mange fluer i en smekk (Fisketur/ tur med martin som vi har snakket om å få gjort /tur med endre som vi har snakket om å få gjort / komme seg ut på havet / kanskje til og med få fisk), så det var ikke vanskelig å takke ja til tilbudet.

Vestlandet har jo som kjent mer av det meste, og det gjelder jo selvfølgelig været også. Dermed måtte Fedjetur legges på vent.

Så det ble Osterfjord, med et område jeg har hatt lyst å se nærmere på (nok en flue)

For dere som ønsker en god beskrivelse av turen er det bare å klikke her:

http://fiskogrask.bl...pa-fjorden.html

skrevet av skipperen :

skipperendre.jpg

Strøm- og vindforholdene var ikke av de greie, men han styrte med stødig hånd så vi fikk utnyttet de mulighetene vi hadde. Selv er jeg jo glad i å stå bak roret, men denne gangen var det ikke meg imot å plassere meg i midten og bare slappe av.

Litt fisk ble det og.

Martin 3 endre 5 helge 7

Men det sier jo noe om fangsten når ingen av oss gadd å knipse den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.