Gå til innhold
Fiskersiden

16. mai latter


Martin Lopez
 Share

Recommended Posts

Jeg MÅ dele denne med dere !! :)

Min fantastiske kjæreste og jeg har vært sammen i over ett år og har bestemt oss for å gifte oss. Det er bare en liten ting som bekymrer meg. Det er hennes vakre

lillesøster. Hun er 17, har trange shorts og går ofte uten bh. Hun bøyer seg ofte fram når hun er nær meg, og jeg får alltid se mer enn jeg ønsker av hennes private deler. Det må være med vilje, hun gjør det nemlig aldri i nærheten av no...en andre.

Her om dagen ringte lillesøsteren og bad meg komme over for å se over bryllupsinvitasjonene. Hun var alene da jeg kom dit, og hvisket til meg at hun lengtet etter meg og hadde følelser for meg som hun ikke kunne komme over. Hun sa at hun ville elske med meg bare en gang innen jeg giftet meg og ga livet mitt til hennes søster. Jeg var i sjokk, og kunne ikke få frem ett ord. Hun sa -Jeg går opp til soverommet, og om du vil ha en siste vill sexlek, bare kom opp og ta meg.

Jeg var sjokkert da jeg så henne gå opp trappen. Da hun kom til toppen dro hun av seg trusene og kastet dem ned trappen mot meg. Jeg stod der en stund, helt svimmel og ør, så vendte jeg om og gikk rett mot ytterdøren.

Der åpnet jeg døren og gikk mot bilen min. Men det som var, hele min kommende svigerfamilie stod der ute og klappet i hendene. Med tårer i øynene klemte min svigerfar meg og sa:

-Vi er virkelig glad for at du klarte vår lille test...!

Vi kunne ikke ønsket oss en bedre mann til vår datter. Velkommen til familien,kjære sønn.

Og moralen i denne historien er: Oppbevar alltid kondomene dine i bilen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.