Gå til innhold
Fiskersiden

Tupp til Fenwick black night hawk?


mikkel
 Share

Recommended Posts

Jeg har hatt et uhell med min kjære Fenwick Black Nioghthauwk stang. 10'6, 2-12 g

Den ene delen har knekt i et fall nær stang skjøten.

I dag er det Fenwick Siwer Wings som erstatter denen stanga, men vet noen om det er mulig å få tak i en ny stangtupp til stanga mi, eller må jeg rett og slett kjøpe ny?

Mikkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et uhell med min kjære Fenwick Black Nioghthauwk stang. 10'6, 2-12 g

Den ene delen har knekt i et fall nær stang skjøten.

I dag er det Fenwick Siwer Wings som erstatter denen stanga, men vet noen om det er mulig å få tak i en ny stangtupp til stanga mi, eller må jeg rett og slett kjøpe ny?

Mikkel

Ta kontakt med en butikk som fører Fenwick. Pure fishing vil neppe ha deler til Black Nighthawk på lager, men du vil antagelig få tilbud om ei ny stang til en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knakk ytterste leddet på beatmasteren til kompisen min, fikk et nytt på butikken til 300,-

Ja, men problemet med Night Hawken er at den er ute av produksjon for en god stund siden. Det er vel den stanga jeg har fått flest spørsmål om jeg kan tilfeldigvis ha stående på lager her et sted; det er en veldig etterspurt modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.