Gå til innhold
Fiskersiden

Noen Jeep folk her?


Sjarkarn
 Share

Recommended Posts

Har hatt en, men det var en 1944 modell, så det teller nok ikke. Men jeg har en kompis som skrudde Chrysler og Jeep i mange år, og han var ikke særlig imponert over kvaliteten. Men det finnes nok både gode og dårlige modeller der også.

Ta det for det det er (dvs ikke førstehåndsinformasjon). Forhåpentligvis får du svar av en eller flere som kjenner denne modellen.

Har absolutt forståelse for ønsket om 4x4! Personlig hadde jeg kjøpt japansk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, joda holdt vel egentlig på og kjøpe meg en ny Isuzu(er egentlig pickup mann:) tidligere, men vettet tok tak og jeg tenkte og holde lånet nede pga. etablering.. Så målet er og finne en bil hvor jeg ender opp med det samme restlånet etter innbytte. Får se hva det blir til=) Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det visst kjøpers marked,så prut til du blir flau. Går de ikke med på prisen,så legg igjen tlf nr om de skulle ombestemme seg. Toyota har høy bruktpris så de står seg godt i pris. Hadde uten tvil valgt landcruiser. Bra forum også på nlck.no. styr laaaangt unna land rover. Les deg frem til mere bruktbil info på: honestjohn.uk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpe en patriot for fire-fem år siden, da de var helt nye på markedet. Fikk høre av folk med erfaring at jeep blir bygget av chrysler, og kvaliteten var deretter. Havnet derfor på discovery 3HSV, noe som hadde omtrent tilsvarende feil.

Hadde jeg kjøpt en pickup i dag hadde det blir en Hilux eller mitsubishi L200.

Ikke patriot, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en, men det var en 1944 modell, så det teller nok ikke. Men jeg har en kompis som skrudde Chrysler og Jeep i mange år, og han var ikke særlig imponert over kvaliteten. Men det finnes nok både gode og dårlige modeller der også.

Ta det for det det er (dvs ikke førstehåndsinformasjon). Forhåpentligvis får du svar av en eller flere som kjenner denne modellen.

Har absolutt forståelse for ønsket om 4x4! Personlig hadde jeg kjøpt japansk :)

Var den kjørbar? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan se for meg at det moro å drive å mekke på gamle biler. Har lyst til å ta med meg en hjem herfra når jeg er ferdig.

Trives veldig her, været her er jo helt fantastisk. Går nå på SBCC også skl jeg over på UC universitet etterhvert.

Skal opp i Lake Cachuma og fiske om noen dager.

Vært her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeep er/ var helt ok (Har ingen erfaring med modellene fra 2000 og utover), så lenge man liker å skru litt og ikke minst er glad i slipemaskinen og sprayboksene sine. :)

Kvaliteten på interiøret er der japsene var ca 10 år tidligere, men så lenge du ikke får raserianfall når luken til hanskerommet åpner seg på hver fartsdump, og har tilgang til superlim, er det også helt ok. Jeg vil dog si at min erfaring er at de var merkbart bedre av veien enn på, kjøreegenskapene på asfalt var kanskje ikke det helt store.

Liker du ikke noe av dette, så kjøp en asiat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.