Gå til innhold
Fiskersiden

billig snelle


tweed
 Share

Recommended Posts

såg denne på skittfiske.no

http://www.skittfiske.no/Avdelinger/FISKEUTSTYR/Sneller/Haspelsneller/Tica/Cambria/Tica-Cambria-LY4000-Front-Drag--133693-p0000065062.aspx

lurer på hvilket bruksområdet denne har

prsien var så pass lav at det ringer noen klokker

dersom dette er av brukbar kvalitet er det jo nsten fristende og kjøpe ett par stk slik at man har

noen som har erfaring med denne og til hvilket fiske den kan brukes til ?

fisker i både sjø og elv til vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det noen år siden jeg sist hadde mine klamme hender rundt en Tica-haspel, men da var det elendige. Det kan tenkes at de har blitt drastisk mye bedre, men i utgangspunktet hadde jeg fortsatt satset på Shimano eller Okuma også i de laveste prisklassene. På denne tiden pleier det å dukke opp salgsplakater i de fleste butikker, både på nett og i gaten, så du bør kunne få tak i brukbare sneller til en rimelig penge.

Endret av erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er på utkikk etter en billig haspelsnelle kan jeg varmt anbefale Daiwa Sweepfire. Jeg kjøpte min på ebay til under 200,- og snella har brukt snella flittig i et års tid til alt fra sørv og gjedde til lett havfiske(men der ble snella litt for lett etter min smak)

http://www.skittfiske.no/Avdelinger/FISKEUTSTYR/Sneller/Haspelsneller/Daiwa/Sweepfire-SW/Daiwa-Sweepfire-SW-4000-2B-Nyhet-2012-135777-p0000067150.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.