Gå til innhold
Fiskersiden

Siste Alt om Fiske


Recommended Posts

Er jo ikke lett å treffe en så enormt variert målgruppe i hvert nummer; jeg forstår godt at noen nummer ikke får til å treffe innertier hos alle - det går jo sjelden an å få til. Budsjetter, utgifter bla bla spiller jo også inn, og hvis bladet blir et rent kystmeiteblad (for å sette det veldig på spissen), ja da er det vel en ganske stor del av målgruppen som slutter å kjøpe bladet/slutter å være abonnent? Samt at det alltid vil være redaksjonelle innspill når en av hovedpersonene har en forkjærlighet for blant annet ørret og fluefiske, det er jo ikke til å unngå. Så alt i alt tror jeg de gjør så god en jobb de bare kan og nummeret som kom nå syns jeg både var variert, nytenkende og med gode innspill fra kjente fjes og aktører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Banjon - Tenker bare på min egen litt oppgitte reaksjon når alle tråder her er "fyllt opp" med ulke,piggvar,mort og suter.

(Er ærlig på at ørret, røye, laks og SØ er mine favoritter, selv om jeg ikke på noen måte er "allergisk" mot andre fiskeslag eller fiskemetoder)

Vi har alle våre preferanser, og AoF må prøve å vektlegge dette i sitt innhold. Om de ikke gjorde det ville de neglisjere sine lesere.

MEN for egen del opplever jeg det det både viktig og interessant å lese om mindre kjente arter og metoder - En av de viktigste faktorene til at hobbyen vår utvikler seg og ser nyvinninger på både utstyr og teknikk.

"Speed-jigging" er ikke en flere hundreårig tradisjon i norsk kystfiske for å si det sånn.

Som dere skjønner er jeg en av dem som leser vår "faglitteratur" fra perm til perm.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.