Gå til innhold
Fiskersiden

Lavprofil multiplikator


TommyB
 Share

Recommended Posts

Hei

Nå som det nærmer seg jul, skal jeg ønske meg en liten gave.. :P

jeg har sett på 2 typer forskjellige lavrpofil multiplikatorer, og lurte på om noen kjenner til de, eventuelt har tips til andre i den prisklassen.

snella skal fylles med 0,25-0,30 Power Pro, og skal brukes til kystmeite

Her er snella jeg har mes lyst på: http://avkrokenfiske.no/sneller/multiplikator/viva-iridium-banner-606.html

og her er den andre, men mindre: http://www.skittfiske.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=65833&WebSiteMapNodeID=1000001&gclid=CKDi5qee9bMCFY53cAod3hEA1g

setter pris på alle svar og tips :)

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kraftig kystmeite, men smått fiske på jærstrendene på grunt vann etter flatt ;) eneste minuset er jo snørekapasiteten, men får kanskje på 200m Med 0,20 PP på den minste ?

skal ikke brukes til tungt og dypt fiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med tidligere innlegg; jeg vil ikke anbefale lavprofilsneller til bruksområdet du spesifiserer her. En ting er hva du får klemt på av 0.20 PP, en annen ting er hvor praktisk det blir å kaste med når du når en viss vekt og belastning på utstyret. Jeg har diverse ABU og Daiwa lavprofiler; de er fantastiske til å kaste med så lenge man holder seg innenfor en viss "snelle vs vekten på hva man skal kaste med"-rate. En like viktig ting er at langt fra alle lavprofilsneller er designet for å tåle påkjenningen saltvann setter på de. Smak og behag, men jeg ville nå heller valgt en litt røffere Ambassadeur snelle om det må være multi-snelle til kystmeite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar :)

sant nok, så er nok en ambassadeur bedre til kystmeite. var bare litt nyskjerrig, siden jeg ikke vet så mye om lavprofil multiplikatorer ;) syntes det er lekre sneller.. :) Men blir vell å handle inn ei lavprofil, men holde meg til sluk og markfiske med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.