Gå til innhold
Fiskersiden

Ødelegge nasjonal laksefjord?


Recommended Posts

blei både sint og irritert. at H.Pedersen får lov til komme til samiske områder og si mer kunnskapsløst tull er jo utrolig. hun forsøker jo å ødelegge mer og mer av sitt eget fylke. ordføreren må våkne opp å lære av historien. har lokalsamfunnene noen gang sittet igjen med stor verdier og varige arbeidsplasser etter storselskapenes framferd? nei, løftene er alltid falske.

men jeg måsi at jeg full av beundring for folka som kjemper imot galskapen der oppe. de virka meget kunnskapsrike og reflekterte. de burde vinne fram om fornuften har noe å si.

jeg skal vise denne filmen for så mange jeg kan for gjøre mitt lille bidrag for å redde fjorden og elva der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flott film!!

Som lederen for den lokale fiskeforeninga sier: Det nytter ikke å bli forbanna. Disse karene holder fokus på målet og jobber ufortrødent videre. Imponerende i en sak som synes så til de grader urimelig. Lokalpolitikerene i min hjemmefjord takka nei til å bli "nasjonal laksefjord"

De var redde for at det skulle stikke kjepper i hjulene for eventuelle kommende prosjekt.

Det kunne de visst ha tatt med knusende ro.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.