Gå til innhold
Fiskersiden

Rydder i boden. Stenger, sneller ++ selges


Oz
 Share

Recommended Posts

Jeg hater å selge fiskeutstyr (ja, jeg vet jeg jobber med akkurat det, men når det dreier seg om mitt eget fiskeutstyr altså), men når jeg nå rydder litt i boden ser jeg at enkelte ting bare ikke blir brukt...
Har derfor dette for salg:

1 stk Daiwa Legalis 4000. Leveres med full spole 0.28 (tror jeg, det kan være 0.25 også) Powerpro. Vært med på to turer i Sognefjorden, nesten ikke brukt i det hele tatt. - 700 nok

daiwa_legalis_4000_3240_22757471_L.jpg



Shimano Tiagra B Standup 12-20lbs. Smykke! Fantastisk lett og fin stang. Legges ut for salg med tungt hjerte... Aldri brukt. 1500 nok
tiagra_b_stand_up.jpg

Mustad Viking Power 126 MTP Surfstang 120 - 170 gram. Svært lite brukt, noen småriper, men kun kosmetisk. For Multiplikatorsnelle. 400 nok

Leeda%20Mustad%20Viking%20Power%20126MTP


Kan få tatt bilder av mine greier om det er ønskelig. Kom gjerne med bud om du mener prisen jeg har satt er helt forbanna idiotisk. Og ja, kjøper betaler eventuell frakt... :)
Det kan også tenkes det dukker opp mer i tråden her etterhvert som jeg graver meg videre innover i boden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er int. i Ambassadeuren + multi tip stanga. Noen anelse om hvor mye porto blir?(Arendal)

Lengda på stanga gjør det litt mer kostbart enn en standard norgespakke. Tipper litt under 250 spenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenke meg buksa og jakka OZ. Jeg kjører ofte østover og forbi Langesund, så, om noen fra Arendal ønsker noe av det du selger , kan jeg ta med noe i samme slengen og da sparer man frakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg står over surfstanga, men tar gjerne multi tip stanga, kan jeg hente den til tirsdag eller onsdag?

Nå var Skrekkjager før deg der er jeg redd, så om han er vil ha den går den i retning Arendal...

Kunne tenke meg buksa og jakka OZ. Jeg kjører ofte østover og forbi Langesund, så, om noen fra Arendal ønsker noe av det du selger , kan jeg ta med noe i samme slengen og da sparer man frakta.

Den er god! Du kan jo eventuelt avtale med Skrekkjager, og ta med greiene hans også. Koster å sende lange pakker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha multi tip stanga om den ikke er sendt anna vei allerede...

Tror jrg må stå over Ambassadeuren (jeg tør ikke kjøpe flere sneller nå)

Den er din. Avtaler du henting med Martin L, så slipper du portoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig god snelle. Derfor jeg synes det var litt dumt om den bare lå og samlet støv i boden hos meg. :)

God tanke. :)

Har selv størrelsene 1500 og 2500. Excellent!

Hvis jeg hadde hatt brukt for en større, så hadde jeg slått til. No doubt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.