Gå til innhold
Fiskersiden

Trenger tips til meite i trondheim imorgen formiddag


halvorhg
 Share

Recommended Posts

Takker:) ikke target men helt ok resultat. Tenkte på at det kunne bli tangsprell når jeg kom dit da det var tilsvarende forhold med mudrete vann når jeg tok tangsprell forrige gang.

I know men ble veldig travelt med Tangsprellen da jeg ikke hadde fylt boksen på forhånd :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolla er en plass jeg lenge har kunna tenkt meg å prøv, men flytta derfra før jeg fikk sjansen... gratulere med fin tangsprell :), men specimen grensa går ved 40g. Tangsprellen er et fint tegn, kan være mye spennende der nede da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra greier, dette. Vakre fisker. Specimen på tangsprell er dog 40 gram, men likevel er respektabel fisk. Dvergulken er en vanlig ulke. Men la ikke noe av dette ta lurven av fangsten. Kule fisker :)

Right you are... jeg så på listen på storfisker.no men etter litt googling fant jeg den nye... Bummer... Ja var litt usikker på den ulka men slo meg til ro med dverg på grunn av at den hadde så lange pigger meeen ny pers på vanlig ulke da ihvertfall da min gamle var på ca 5gr. :) Ja veldig kule... fantastiske tegninger på ulka. frister nesten å fikse saltvannsakvarium hjemme... Men nå er man vel allerede nok populær hjemme med tanke på alt fiskeutstyret som ligger å flyter overalt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.