Gå til innhold
Fiskersiden

Rogalandselvene


Gunnleiv
 Share

Recommended Posts

jeg syntes det er mangel her inne på forumet om fiske i de forsjellige elvene i fylket, oppgang, fangst, forhold, alt som hører med.

i år er fisket åpent i de fleste av elvene igjen, spenningen. det er også en fin side på facebook om rogalandselvene.

jeg kan ikke tro at jeg er den eneste som er interessert i elvene i fylket her inne på forumet, så jeg starter denne tråden.

https://www.facebook.com/Rogalandselvene?fref=ts

Hva hører dere fra de forsjellige elver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SØ 2.7kg, laks 5.7kg i etne. Mistet 4 SØ på kiloen og 2 laks på 5-7kg. Action så det holdt :)

Alle SØ tok på wobbler, laksen som kom på land var det dama som tok på spinner, laksene som gikk tok spinner og flue. Den ene laksen var spinnvill, hoppet 4 ganger før den stakk 100m nedover med meg halsende etter. Der gikk den bak en stein og fortommen røyk :( Jeg satt igjen med såre knoker, hengeleppe og fluestanga kastet godt inn i skauen bak meg...

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er fiske under sandsfossen i suldalslågen igang. en bra start der i år, det har vært gjevnt med fisk i undervannskameraet i skoti hølen siste dager. http://www.vgtv.no/#!/video/23021/direkte-her-kan-du-se-laksen-live-fra-suldalslaagen

for oss andre så fisker i lågen må vi vente til 20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.