Gå til innhold
Fiskersiden

Ikke akkurat fra CoOp


nordmøring
 Share

Recommended Posts

En bruker her hadde fått en dårlig erfaring med amerikanske custombyggere og ble anbefalt å ta kontakt med meg.

Etter at vi hadde blitt enige om hvordan stanga skulle være, ble bestillinger på deler sendt ut på spindelvevet. Som vanlig kom blanksen etter en ukes tid. Resten derimot lot vente på seg til leverandøren hadde fått inn alle deler. Samtidig var jeg i gang med ombygging av kjøkken og vaskerom så tida måtte fordeles litt både her og der. Og, dermed tar ting mye lengre tid enn man i sine verste mareritt skulle tro.

Men, til slutt var denne ferdig og i dag ble den overrakt.

_MG_2473_zps42e5ebcb.jpg

Xzoga 5'8'' blank, Alps LX 20 snellefeste, Fuji MNSG SIC ringer, MGST SIC top, Hypalon for- og bakgrep, Alps Winding Check, Metro tråd, Bullard metallic tråd og Bullard D II epoxy.

_MG_2456_zps49d950b2.jpg

_MG_2474_zps01c9c20b.jpg

_MG_2460_zps73e14d33.jpg

_MG_2458_zps14b7930d.jpg

Så får jeg bare håpe eier får mye og stor fisk fremover :thumbsu:

Endret av nordmøring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fantastisk fin fiskestang!!!!!!!!

Og den heldige eieren er altså meg :D Den er virkelig et kunstverk og jeg kommer nok tilbake med fangstrapport etterhvert også. Jeg gleder meg virkelig til å ta den i bruk. Hvis jeg ikke får fisk på denne, så skal jeg i hvert fall ikke skylde på fiskestanga. Til deg, Nordmøring, må jeg bare si at jeg er stolt, glad og takknemlig for at du ville hjelpe meg med å lage meg ei ny spesiallaget fiskestang :thumbsup:

Obs: JEG har ikke klaget på ventetida, altså- jeg synes da ikke dette tok lengre tid enn hva jeg måtte forvente- det er jo håndverk! Forøvrig er jo et sånt praktverk virkelig verdt å vente på også da! Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Beerbellybob og nanablag :D Min ektemann (som har samme arbeidsplass som meg) "beordret" meg til å ta med meg fiskestanga på jobben i dag, for å vise den fram til flere av kollegaene våre- mannfolka selvfølgelig; JEG er jo et utskudd på jobben har jeg skjønt; - som er dame og er glad i sjøfiske og vil ha ordentlig utstyr å fiske med! (Er visst forbeholdt mannfolka det....?)

Uansett: Det var noen av kara der, som ble store i blikket av rein misunnelse ja ;) To av de mest fiskegale mannfolka der, kommenterte fiskestanga i svært så positive ordelag og var regelrett imponerte over det flotte arbeidet! Jeg ble såå stolt, selvfølgelig:-)

Nå har jeg gått ut i ferie og tro meg: Det er denne fiskestanga som jeg skal bruke i sommer! Er så spent på hvordan den oppfører seg med hensyn til ringene som er lagt i spiral. Uvant for meg, men dersom stor-fisken biter på (Og det gjør den SELVFØLGELIG, hi hi) så er det nok en stor fordel. Tror det blir mindre belastning på fiskestanga på den måten. Forøvrig er jeg bare såå fornøyd med at Nordmøring har tatt hensyn til at jeg ikke har store mannshender - og laget grep som er litt tynnere i diameter, enn hva de fleste ønsker/bruker. Dermed passer den perfekt i hendene mine! I tillegg er Hypalon grep også mykt og godt å holde i- anbefales!!!

Psst... Legg merke til gull- og kobbertrådene- litt bling- som seg hør og bør; bærre lækkert :thumbsup:

Takk igjen, for N-te gang, Nordmøring; Jeg håper du har forstått at jeg er superfornøyd så langt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.