Gå til innhold
Fiskersiden

Recommended Posts

Hei

Eg jaktar fortsatt arter og har i sommar fiska i Finland, Larvik og vest for Vågsøy. Eg treng hjelp til å bestemme kva artar dette er før eg overfører dei til min artslink. Karpefamilien er slett ikkje mi sterke side då det i mitt heimeområde (Nordfjord) berre finnast ørret, røye og laks i ferskvatnvassdraga

Nr 1 er fiska i en "Å" i Sør-Finland. Fisken er ca 10 cm og lever i Å-en som er liten, sakterennende og middels brunt vatn. Tatt på mikromais og krokstørreøse 14.

20130723_121701_zps47fd29bb.jpg

Nr 2 er fiska i Finskebukta i Lovisa i Sør-Finland. I sjøen mao, men sjøen er så lite salt at det finnast både gjedde og abbor der. Tatt på makk og krokstr 14 frå land:

20130726_125427_zps08486db9.jpg

Nr 3 er fiska samtidig under samme forhold som fisk nr 2. Kanskje er det samme sort, men eg tek den med i tilfelle det er to ulike artar:

20130726_120952_zps8bf02fc8.jpg

Nr 4 er er fiska under samme forhold som fisk nr 2 og 3:

20130726_120026_zps2aedf8b6.jpg

Nr 5 er fiska i Larvik, nærmare bestemt i nederste delen av Farriselva. Eg og sønnen min fekk kvar sin og dei var heilt like. Største var ca 1kg. Reknar med at det er ein Vederbuk, men vil vere sikker:

20130802_130116_zps483ea571.jpg

Nr 6 er også fiska i Larvik, men då i småbåthamna Flatstrand nederst i Lågen. Tatt på makk og krokstr 12, ca 500g. Denne er vakker!:

20130803_124706_zpsecdb99e5.jpg

Nr 7 er saltvannsfisk som liknar på sypike, men eg kan ikkje huge at den hadde ikkje skjeggtråd og kan ikkje sjå at den har eit klart overbitt?. Den er tatt på ca 70 meter djup på havet på Nordvestlandet utanfor Vågsøy. Eg rykte den på ein stor pilk:

20130810_115744_zpsbc32984e.jpg

På førehand, takk for gode svar. Det er utruleg mykje detaljkunnskap på dette herlige foumet:)

Endret av Børre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg se om jeg har lært noe ifra artsturneen min på østlandet, dette er ikke en fasit (tvert imot, så vent på svar fra flinkere ferskvannsfiskere enn meg)

vederbuk

mort

Gullbust?

flire

mort

sørv

sypike

Endret av Jon-Eirik Brobak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn for ordenskyld artslister som "teller" på forumet skal tas i norge. Og fisk som krøkes teller ikke den må ha bitt frivillig.

Til private lister er det jo bare dine egne kriterier som teller...

Grattulerer med pene fisk og fine fiske opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.