Gå til innhold
Fiskersiden

Saltstraumen(20.05 til 22.05)


jones89
 Share

Recommended Posts

Vi annkom saltstraumen fiske camp i 18-19 tiden etter at en som jobbet der hentet oss! da dro vi straks ut å fisket! først fikk jeg noen små sei(200-300gram) som vi slapp uti. så beit det på en rød-torsk på 1,6 kg.

neste dag dro jeg,pappa,onkelen min og to fettere ut i båten for å pilke litt! bettet var ekstremt dårlig og vi satt lenge ute uten å få et eneste napp, selvom det var masse fisk på loddet. så plustelig satt det! og jeg strevde med å sveive opp fisken som viste seg å være en torsk på 3,3 kg! NY PERS! JIPPI. og torsken hadde ikke bitet på, men jeg hadde vist kjeksa den i hue.

straks etter på satt det en i stanga til fettern min og han dro opp en rød-torsk på 2,1 kg.

senere den dagen fikk jeg enda en torsk på 1,5 og faren min en på 1,6. og på kvelden kastet jeg og fetterne mine ute ved brygga og fikk rundt 30-40 småsei hver.

neste dag var bettet enda verre, men onkelen min fikk en torsk på 1,3 og en sei på 1,7

vi er godt fornøyde med turen og særlig jeg med ny pers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Borre

sitat:Opprinnelig postet av MC85

Sikkert en fin tur, men slike fangster kan man lett overgå i indre oslofjord! Grunnen til dette kan nevnes med to ord: Tyskere, stappfull fryser

Tyskere=1

Stappfull=2

Fryser=3

[:I]

Hehe LOL.Var litt kjapp der men tror de fleste tok poenget[ ;) )]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.