Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøørret


Fiskejenta1
 Share

Recommended Posts

Tromøysund er fullt av gode plasser og det er ikke så mye båter på sjøen at du må kjøre sikksakk mellom dem enda..

Wobblere i div farger og utforminger er jo det som er mest brukt til dorging (regner med at det var dorging du tenkte på siden du skrev båt), men sluk kan være like effektivt. Har fått litt på Viking Silda fra Sølvkroken...

Ellers så skal Tommy Egra ha et praktisk SØ fiske kurs på Buøya 23. April.. Der kan du få masse tips om både plasser og utstyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromøysund er fullt av gode plasser og det er ikke så mye båter på sjøen at du må kjøre sikksakk mellom dem enda..

Wobblere i div farger og utforminger er jo det som er mest brukt til dorging (regner med at det var dorging du tenkte på siden du skrev båt), men sluk kan være like effektivt. Har fått litt på Viking Silda fra Sølvkroken...

Ellers så skal Tommy Egra ha et praktisk SØ fiske kurs på Buøya 23. April.. Der kan du få masse tips om både plasser og utstyr..

Takk for svar! :)

Skal prøve litt rundt der, så håper jeg det blir noe fisk. Blir nok å dra på kurset også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan igrunn bare se på gulesider over områder som har det ørreten liker. De fleste fiskene er kanskje ikke så langt ute enda, men holder seg lenger inn i fjordene. Noen er nok yttaskjærs også, så kan være verdt bryet med å dorge der. Ellers er grunne kiler, sund og odder. Gjerne der hvor det går strøm. Må nok nesten bare prøve. Men å se på flyfotokart på gulesider.no eller finn.no er nok den beste starten på turen din.

Det er mitt beste tips. Jeg er ikke så kjent i Arendal, bodd i Lillesand hele mitt liv. Selvom jeg er greit kjent her så bruker jeg stadig gulesider.no til å lete etter fine plasser. Nå fisker jeg fra land da :)

Endret av wobblus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.