Adrian Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 Hei folkens! har søkt hele nettet rundt ang fiskekort for øyeren, men det er ingen fersk info som viser noe om dette. Om noen vet setter jeg stor pris på svar. Adrian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 Ikke fiskekort i Øyern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian Posted September 29, 2014 Author Report Share Posted September 29, 2014 Takk, det er nok det jeg hadde sagt til oppsynet også Har du noen gode forslag på plasser når det kommer til abbor, gjedde og kanskje en og annen gjørs nå på høstparten mens vi er i gang? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 Sorry, men høstfiske på Øyern har jeg null peiling på. Plassene jeg fisket på i våres er ganske opplagte i denne: http://www.hooked.no/artikler/team-colibri-pa-oyernekspedisjon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts