Gå til innhold
Fiskersiden

Våte føtter i vadebukse


Hrafn
 Share

Recommended Posts

Kjøpte meg lettvektsvadere (Coolwater) på XXL i forrige uke og brukte de denne helgen i Nordmarka. Det som slo meg var at jeg hadde kliss våte sokker etter å ha gått i dem stort sett hele dagen, mens fleecebuksa under vaderene var "normalt" klam liksom.

Er det normalt å bli så "klam" og våt på beina siden det er neophrene nederst, eller er det defekte vadere?

Litt snodig siden det var bare der skoene satt liksom.

Ikke har jeg problemer med ekstrem fotsvette ellers heller hehe [8)]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt å bli litt "klam" på beina, men ikke kliss våt i pustende vadere med neoperensokker. Du bør middels tykke sokker med et høyt ullinnhold, dette gir bra fukttransport og føles også bedre når du har blitt litt fuktig på beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

[8D]Dette er heilt klart ein reklamasjonssak. Bytt i same type, dersom dette gjev same resultat kan du kreva å få tilsvarande produkt til same pris frå ein annan produsent. Sjølv har eg gått heile fellesferier i vadebuksa uten å verta nemneverdig fuktig på beina, bortsett frå eit par buksevetande episoder med hissig laks.[ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.