Gå til innhold
Fiskersiden

Fiske i Lågen, v/Dombås - bilde =)


DannyBoy
 Share

Recommended Posts

Hei hei. Jeg er en fiskeglad gutt på 18 år. Hvert å drar familien til Dombås for å fiske etter ørret i Lågen. Dette har etter -99 blitt en tradisjon, så dette blir det 7.året vi drar opp får å ta ørreten [ ;) ]

For 2 år siden satt jeg pers [8)]

Det var en ørret på ca.1 kg som bet på Telemark-flua mi [ :P ]

Husker ikke så mye av selve kampen, men når fisken var trygt på land, var jeg en lykkelig ung fisker [:I]

53ef8d0f.jpg

Noen av dere som fisker oppi der?

Jeg liker meg hvertfall veldig godt oppi der, og naturen er nydelig. Det er jo neste halve opplevelsen, bare det å være ved elva synes jeg [8)]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk [ ;) ]

Skal lage rapport når jeg kommer hjem fra fiske i år[ ;) ] Bilder kommer selvfølgelig[ :D ]

Hvis jeg rekker det da. Skal i militæret tidlig i august, og på det året blir det nok ikke mye fisking tror jeg [ :P ] Med mindre noen fra Trondheimsområdet har noen gode råd til hva jeg skal gjøre? Jeg har vel fri i helgene og sånn? Skal til Ørland flystsjon forresten.

Takk for velkomshilsen, er ikke bra for meg å være her, merker lysten etter å fiske melder seg på [8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.