Gå til innhold
Fiskersiden

Powerball


Espen Ørud
 Share

Recommended Posts

For de som har, så kan man komme med rekordene sine her, slik at vi kan ha en liten konkurranse. Konkurranser er jo alltid inspirerende!!

Jeg har pr. nuh: 9968 med venstre og 11001 medd høyre og har kommet meg med i 11K-klubben!

Tipper PMA ligger på topp foreløpig - han dukker nok opp med en post om kun få sec!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da kan man gratulere Espen som 1. mann i 12k klubben!

Og lure på om han har fått gjort no annet i dag? Meldingene har jo rent inn her.

11821 er min foreløpige h. hands rekord; 10017 med venstre. Har hatt pause i dag, men måtte ha en liten test, likte ikke at espen gikk forbi..

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare nevne at dette er glimrende trening for fluekastere som trenger litt ekstra kraft i håndleddetog underarmen. 12K syntes umulig i går ny teknikk i samarbeid med brutter (som forøvrig nuka meg med 12644 med høyre og 11noe i venstre) gjorde susen gitt, men duverden som det kjennes i armen nå - er sjanseløs på forbedringer i dag, men kommer sterkere igjen i morgen.....

Her er forøvrig linken til verdensrekorden: http://www.powerballs.com/akis15552.wmv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.