Gå til innhold
Fiskersiden

Powerball


Espen Ørud
 Share

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...

Drar opp igjen denne tråden :lol: plukket min powerball opp fra postkassen nå, 11004 på andre forsøk med høyre! 11'er klubben var tydeligvis ikke så vanskelig å nå :lol:

Tror den røsker litt i noen glemte muskler&sener her - merker at det gir motstand! fascinerende dings!

Edith; Men ikke F om den vil opp mot 11k nå lengre

Endret av permagnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid lettere å få gode resultater de første gangene med ballen. Blir værre ettersom den blir slitt :D

Nettopp derfor har man 2! En til trening og en til rekorder!! Får plukke frem mine og trene litt utover vinteren så kastearmen er inntakt til vårfisket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den saken med lys på - leste at light-utgavene ikke er like enkle å få opp i topp-RPM? Sliter uansett med å komme over 12000 nå, venstrehånda har akkurat begynt å touche 9000.

Uansett virker dette som god trening av alt fra håndledd og opp til skuldrene - håper på en knallstart som fluepisker til våren ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den saken med lys på - leste at light-utgavene ikke er like enkle å få opp i topp-RPM? Sliter uansett med å komme over 12000 nå, venstrehånda har akkurat begynt å touche 9000.

Uansett virker dette som god trening av alt fra håndledd og opp til skuldrene - håper på en knallstart som fluepisker til våren ^_^

Jeg merka da vi holdt på som verst at når du bruker kun håndleddet trener du det og underarm, bruker du underarmen til å rotere, så trener du videre opp, for ikke å snakke om klypa...

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forøvrig nevne at jeg tok en kjapp runde på 12108 med Peder Piko som vitne på webcam, så gamle kunster er ikke glemt. Om jeg ikke husker feil, så står jeg fortsatt som rådende Forummester i PB?

Stå på gutta det er faktisk god trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 10 months later...

Her var det mange gode rekorder :angry2:

Ta frem Powerballen igjen og registrer deres rekorder på nett blandt Norges Beste Powerballere.

Vi har nesten akkurat startet opp, og et nytt forum er lagt til for brukere som ønsker å treffe andre, samt få svar på spørsmål og annet.

Det blir konkurranser og spennende saker på nyåret, først må vi fylle listene og starte med resten som mangler.

Velkommen alle sammen!

Powerball Top100 Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ifølge mange her harryversjonen da... Blinkende lys B)B)

Og den stjeler vel en del på rekorden tenker jeg...

kanskje 1500-2000 eller hva???

Det kan nok stemme det, men trur ikke dette gjelder helt nye baller. Når disse er brukt en del og innkjørte, så vil nok mange slite med den saken som har dynamo hvis den ble feilaktig brukt. Saken kan også være at de som har brukt den med lys en stund, vil oppleve at den uten kan virke lettere.

1500-2000 rpm vil nok være noe i det øverste laget....

Velkommen Espen og Thor, kjempe hyggelig at dere fiske-entusiaster også viser en sterk lagånd på dette området. :P

Vi har også fått inn en masse gode tilbakemeldinger via undersøkelsen, hvor de forteller at de nå har tatt frem ballen igjen og legger seg i hardtrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.