Gå til innhold
Fiskersiden

Powerball


Espen Ørud
 Share

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har funnet teken nå - litt trening i tillegg og 14K er en mulighet! Dere må legge dere i trening futter, dette er ikke noe for mammadalter! Hehehe - gjorde 3 solide forsøk i sted og satte først ny pers på 12000-tallet før jeg kjapt noterte 2 runder over 13K med 13554 som beste. Får vel trene litt med venstre, så jeg passerer dere med venstre også... Thor du er i faresonen for å si det sånn - mangler bare litt teknikk med venstre, så har jeg deg... LOOOOL....

(I tillegg til moroa, så synes jeg det merkes på armen også. Hehehehe!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øving, øving og øving Thile, så plutselig så løsner det.

Brukte 2-3 dager jeg og før jeg kom over 10, så plustelig i løpet av ett døgn så øka jeg med over 2000 o/m...

Det går på teknikk! (sjekk litt på sidene til powerball)

edit : det bør vel og nevnes at nå står jeg BOM fast igjen... men snittet er bra (på rundt 11500)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har notert en rekke over 13K nå, og venter spent på konkurranse. Til dere "nybegynnerne" (ikke vondt ment, men dere som har fått den etter oss 3 første): noen som har fått gnagsår på innsiden av lillefingerene enda? Hehehehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde blemma å falle for harryfaktoren med neonlys, altså! Jaja, man er da tross alt fra Drøbak [ :D ]. Skjønner at det ikke er moro når man har kveilet tråden inne i gyroen, ja! (Sorry, klarte ikke la være å le der.) Du kan imidlertid enkelt vippe av telleren osv (egentlig ment for rengjøring) (sjekk evt faq på nettisdene deres) og antar det da skal være mulig å få ut tråden igjen.

Ellers kan nevnes at det visstnok skal være vrient å oppnå samme hastigheter med neonballene pga at diodene stjeler power fra gyroen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle uansett ha 2 og tanken var da at man kune få sett hvordan de to forskjellige så ut. (.....og kjeften pårei! ;-) Gå og øv på powerballen din du!)

Er litt forundret over at det er så mye svake håndledd ute og går her - hadde da i det minste forventet noe konkurranse. Atle I har vel høylytt utropt at han skulle nuke oss straks han fikk satt fingerne i en ball, men kanskje det er nettopp det han har gjort, siden han ikke har latt høre fra seg ... LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.