Gå til innhold
Fiskersiden

Etterlatt ørret!


Trollet
 Share

Recommended Posts

Ruslet rundt et lite vann her forleden, og da jeg kom til en liten odde som jeg hadde sett meg ut, fant jeg 4 stk pene ørret som bare var etterlatt der, bløgget ikke renset. Største var vel 3-400g. Skjønner ikke vitsen m å knerte fisk en ikke har planlangt å ta med seg!!! Greit at det er mye fisk der, men dog!!!![} :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av trollet38

4 stk pene ørret som bare var etterlatt der, bløgget ikke renset.

En bløgger vel ikke fisk en ikke har tenkt å ta med hjem.

Det er vel ikke umulig at det finnes en litt irritert fisker der nede som glemte middagen sin igjen på fiskeplassen! [ :) ]

Har selv glemt noe på min turer, men det var en fiskestang + + [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ :D ] Jeg kan vedde sage stanga mi på at de fiskene er mine, jeg tipper vannet begynner på M. og slutter på vannet [ :) ]Hadde du gått litt lenger vest så ville du funnet en til på 300g[ :o )]

Vanligvis tar vi opp all fisk under 400g i dette vannet....

Og til dere som øser dere opp, dere er i godt selskap..... jeg var selv ikke lite øsen da jeg kom hjem og åpnet fiskeveska....

400g var nå kanskje likevel litt overdrevet... fikk to stk rett under kiloen samme kvelden, de svømmer rundt der ute å venter på nestemann unnskyld neste person[ :D ]

Det hender mann glemmer ting innimellom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Rog

[ :D ] Jeg kan vedde sage stanga mi på at de fiskene er mine, jeg tipper vannet begynner på M. og slutter på vannet [ :) ]Hadde du gått litt lenger vest så ville du funnet en til på 300g[ :o )]

Vanligvis tar vi opp all fisk under 400g i dette vannet....

Og til dere som øser dere opp, dere er i godt selskap..... jeg var selv ikke lite øsen da jeg kom hjem og åpnet fiskeveska....

400g var nå kanskje likevel litt overdrevet... fikk to stk rett under kiloen samme kvelden, de svømmer rundt der ute å venter på nestemann unnskyld neste person[ :o ] haha[ :D ]

Det hender mann glemmer ting innimellom.....

PLassen stemmer ja[ :D ] vet at det er mye småfisk der!

Hadde ikke med meg vekta, men den største mener jeg må ha vært i nærheten av den angitte vekta?! Dattera tok en i dag på 390g og den var da om trent på str med din!!! helt greit at man tar opp alt under 400g, men man kan vel i det minste ta de med hjem til katta eller bikkja!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm...

Tror du skal lese inlegget mitt en gang til trollet[ :) ]

Som skrevet hadde jeg ikke til hensikt å legge igjen fisken ....

Men for å oppklare eventuelle misforståelser:

Fisk som er under 400g tar vi opp av vannet, bløgger, legger i fiskeveska(vanligvis[ :D ]) tar med oss hjem, og spiser.

Hadde jeg hatt hund eller katt så måtte de klart seg med tørrfor[ :D ]

Ha en god dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.