StrikeOne Posted August 14, 2017 Report Share Posted August 14, 2017 Hei Relativt ny i gamet og leter etter vadere som er av skikkelig kvalitet, men som student for en rimelig pengesum Hva anbefaler folk, sko og vadere sydd sammen, eller seperat? Skal brukes i ferskvann og bør gå opp til livet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrekkjager Posted August 15, 2017 Report Share Posted August 15, 2017 Hva skal du bruke vaderne til? Hvis det er snakk om Sommerfiske der du skal fly rundt og delje sluk eller flue etter ørreten er pustene vadere å anbefale. Hvis du skal ut og vasse midtvinters etter sjøørret eller rare småfisk i mørket villle jeg gått for neoprene (eks Abu sine som selges for en snau høvding hos Jula). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaHo Posted August 15, 2017 Report Share Posted August 15, 2017 Jeg fisket en halv dag med en billig variant hvor vaderen er sammensatt fra støvel til bryst. Gummi hele veien. Det er ikke å anbefale... Ble nok like våt som om jeg hadde droppet vaderne, men det var hakket varmere. På godt og vondt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aurejeger Posted August 15, 2017 Report Share Posted August 15, 2017 Scierra X-Tech serien anbefaler jeg lett videre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StrikeOne Posted August 15, 2017 Author Report Share Posted August 15, 2017 14 timer siden, skrekkjager skrev: Hva skal du bruke vaderne til? Hvis det er snakk om Sommerfiske der du skal fly rundt og delje sluk eller flue etter ørreten er pustene vadere å anbefale. Hvis du skal ut og vasse midtvinters etter sjøørret eller rare småfisk i mørket villle jeg gått for neoprene (eks Abu sine som selges for en snau høvding hos Jula). Skal bruke det i sommarhalvåret, ja. Eksempel på pustene vadere? Sko og bukse seperat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts