Sceptic Posted January 8, 2019 Report Share Posted January 8, 2019 Hei Kan dere hjælpe et par danskere med gode tips til laksefiskeri i trondelag (lang helg), vi tenker å dra før sommerferien. - Tips til valg av Elv /plass (jeg ser at der er mange valgmuligheter og mange plasser). Vigtigere å få laks enn å få stor laks. - Tips til valg av sluk (eller andre tips til utstyr), har erfaring i sjøørret fiske og har naturligvis googlet meg til tips om lakse (men lytter gjerne til lokale tips) - Tips til overnatning gjerne tett på fiskeplass (rimelig i pris) Mvh Dansken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
omikk Posted July 1, 2019 Report Share Posted July 1, 2019 Tar gjerne imot same tips jeg) Skal til Trondelag om 14 dager så har jeg tenkt å fiske med flue litt... Men sirkuset med dyre fiskekort og ekskulisvitet er ikke det jeg ønsker...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cannonbang Posted July 7, 2019 Report Share Posted July 7, 2019 Hei skriv gjerne noen ord om hvor du skal være i trøndelag, og hvilke planer du har for fiske. I utgangspunktet så tipper jeg stjørdalselva kunne passe for deg. Enten kort på foreningsvalda, eller du kan dra til ertsgård camping og kjøpe kort på deres vald, det er et bra fluestrekk. https://www.facebook.com/ertsgaardcamping/ https://kart.gulesider.no/m/95iBB Men som sagt, litt mere info hadde hjulpet, Trøndelag er et stort fylke, og det er et hav av muligheter der, alt fra lett enhåndsfiske i strie fosenelver til tungt fiske i store elver oppover i dalene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Skjevik Posted November 8, 2019 Report Share Posted November 8, 2019 Den 8.1.2019 at 10.37, Sceptic skrev: Hei Kan dere hjælpe et par danskere med gode tips til laksefiskeri i trondelag (lang helg), vi tenker å dra før sommerferien. - Tips til valg av Elv /plass (jeg ser at der er mange valgmuligheter og mange plasser). Vigtigere å få laks enn å få stor laks. - Tips til valg av sluk (eller andre tips til utstyr), har erfaring i sjøørret fiske og har naturligvis googlet meg til tips om lakse (men lytter gjerne til lokale tips) - Tips til overnatning gjerne tett på fiskeplass (rimelig i pris) Mvh Dansken Sesongen er over men neste år kanskje Namsen, åpner 0106 namsenlaks.no Bjøra, (sideelv til Namsen) åpner 1505 Årgårdsvassdraget, Åpner 0106 argardsvassdraget.no Steinkjerelva, åpner 0107 inatur.no ellers er det mange flere elver i Trøndelag Verdalselva, Stjørdalselva, Gaula, Figgaelva, Byaelva, Ognaelva, Nordmelanfossen i Osen, Stordalselva i Åfjorden 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts